Конкурсна робота. Геометрія: 3-тя чверть, 7 клас

Для якісного користування електронними освітніми ресурсами і навчальними тестами рекомендуємо встановити наступне безкоштовне програмне забезпечення. Завантажити тут...
Тема 3. ТРИКУТНИКИ

До уваги! Допоміжні файли конкурсної роботи розміщуються в правому стовпчику таблиці в клітинках, які позначені кольором, та відкриваються для перегляду в новому вікні. Кількість допоміжних файлів, яка необхідна та достатня для висвітлення роботи, визначається автором.

Тема

Трикутники

Конкурсна робота

4.Про рівність геометричних фігур

Розділ 1. Постановка завдань для учня.

засвоїти поняття рівності двох фігур, закріпити знання на конкретних прикладах; розвинути логічне мислення, увагу; виховати дисципліну, старанність.

Розділ 2. Aктуалізація:

Що таке трикутник?

Розділ 3. Перевірка домашнього завдання:

Завдання, які були задані на карточках

Розділ 4. Пояснення нового матеріалу:

Дві фігури називаються рівними, якщо їх можна сумістити.

Розділ 5. Закріплення нового матеріалу:

Довести рівність трикутників АОВ та АСВ.

5-1. Допоміжний файл:

мира.docx

Розділ 6. Формування навичок практичного використання:

задачі із підручника

Розділ 7. Додаткові елементи (кросворд, гра, тощо):

Вказати рівні фігури

Розділ 8. Контроль засвоєння матеріалу:

Накресліть трикутник АВС на папері і трикутник  на прозорій плівці такі, щоб їх можна було сумістити.

9. Методичні рекомендації:

 

10. Пояснення щодо програмного забезпечення:

 

11. Список джерел, які використані:

 

12. Автор

Дворяк Інна Анатоліївна

13. Посада

вчитель математики

14. Освітня установа

Скіпчанська загально-освітня ЗОШ  I-I ступенів, Городоцький район, Хмельницька область


Повернутися до розділу Публікація

Повернутися на головну сторінку