Конкурсна робота. Українська мова: 3-тя чверть, 7 клас

Для якісного користування електронними освітніми ресурсами і навчальними тестами рекомендуємо встановити наступне безкоштовне програмне забезпечення. Завантажити тут...
Тема 3. ДІЄПРИСЛІВНИК ЯК ОСОБЛИВА ФОРМА ДІЄСЛОВА

Тема

Дієприслівник

Конкурсна робота

УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО З ТЕМИ “ДІЄПРИСЛІВНИК”

Розділ 1. Постановка завдань для учня.

закріпити знання учнів про дієприслівник, його ознаки, повторити правила написання  дієприслівника з часткою не, вдосконалити орфографічні й пунктуаційні навички;

Розділ 2. Aктуалізація:

Вступне слово вчителя

2-1. Допоміжний файл:

 Презентація 

2-2. Допоміжний файл:

 Конспект 

Розділ 3. Перевірка домашнього завдання:

Усне опитування

Розділ 4. Пояснення нового матеріалу:

Ознайомлення з алгоритмом морфологічного розбору дієприслівника

Розділ 5. Закріплення нового матеріалу:

розподільний диктант

Розділ 6. Формування навичок практичного використання:

виконання вправ

Розділ 7. Додаткові елементи (кросворд, гра, тощо):

аукціон, лабораторія

Розділ 8. Контроль засвоєння матеріалу:

Анкета «Мікрофон»

9. Методичні рекомендації:

 

10. Пояснення щодо програмного забезпечення:

 

11. Список джерел, які використані:

 

12. Автор

Дзех Світлана Володимирівна

13. Посада

вчитель української мови та літератури

14. Освітня установа

ЗОШ І-ІІІ ст., №6


Повернутися до розділу Публікація

Повернутися на головну сторінку