Конкурсна робота. Біологія: 3-тя чверть, 7 клас

Для якісного користування електронними освітніми ресурсами і навчальними тестами рекомендуємо встановити наступне безкоштовне програмне забезпечення. Завантажити тут...
Розділ II - Різноманітність рослин. Тема 2. Вищі спорові рослини

До уваги! Допоміжні файли конкурсної роботи розміщуються в правому стовпчику таблиці в клітинках, які позначені кольором, та відкриваються для перегляду в новому вікні. Кількість допоміжних файлів, яка необхідна та достатня для висвітлення роботи, визначається автором.

Тема

Вищі спорові рослини

Конкурсна робота

Загальна характеристика вищих спорових рослин

Розділ 1. Постановка завдань для учня.

- Ознайомитися з основними ознаками спорових рослин;
- з'ясувати ускладнення у будові, у зв'язку з виходом на сушу;
- сформувати уявлення про будову і життєдіяльність перших наземних рослин;
- виховувати бережне відношення до навколишнього середовища.

Розділ 2. Aктуалізація:

1.Завдання "Порівняйте" (2-1)
На слайді  зображені дві рослини. Треба порівняти що у них спільного і які є відмінності.
Зображення активне. Спочатку відкриваються малюнки з питаннями, але при натисненні лівою кнопкою миші на малюнку почергово замість питань відкриваються назви органів рослин.
2.Мотивація. Завдання "Дивуй" (2-2)
Слайд у вигляді нерухомого малюнку дозволяє створити зацікавленість на етапі мотивації та сформулювати проблемне запитання на яке учні будуть шукати відповідь під час уроку.

2-1. Допоміжний файл:

porivnjate.pptx

2-2. Допоміжний файл:

devuj.pptx

Розділ 3. Перевірка домашнього завдання:

Гра-тест "Інтелектуальна розминка" Водорості (3-1). Міні тестування за вивченою темою. Треба відповісти на питання у програмі  MyTestStudent

3-1. Допоміжний файл:

vodorosle.mtf

Розділ 4. Пояснення нового матеріалу:

1 Уважно подивись фрагмент фільму "Еволюція. Освоєння суші" (4-1) 1 слайд
Фрагмент демонструється в програмі SMARTNotebook
2. Знайди у фрагменті фільму відповіді на запитання. "Перевір себе" (4-1) 2 слайд
Після перегляду фільму на слайді 2 при натисканні  на екран дошки до кожної літери буде проявлятися питання на яке треба дати відповідь. Відповіді до кожного запитання сховані під знаком питання справо. Якщо натиснути на цей знак, то можна побачити відповіді.
3.Ознайомся з новим матеріалом за допомогою презентації"Загальна характеристика Вищих спорових рослин" (4-2)
Слайди 9,11, 13  з анімацією .

4-1. Допоміжний файл:

video i petannja osvoennja sushi.notebook

4-2. Допоміжний файл:

zh vsr.pptx

Розділ 5. Закріплення нового матеріалу:

1.Заповніть схему "Життєвий цикл ВСР".(5-1)
Схема складена в програмі  SMART Notebook. Під схемою є слова для заповнення порожніх клітин
2.Завдання "З'єднай" (5-2)
У програмі  MyTestStudent треба знайти відповідність між труднощами і пристосуваннями рослин при виході на сушу

5-1. Допоміжний файл:

shema gitevej cikl.notebook

5-2. Допоміжний файл:

zednaj.mtf

Розділ 6. Формування навичок практичного використання:

Завдання на знання та вміння правильно використовувати терміни: "Впізнай термін"
Гра Word biz складена в програмі  SMART Notebook.
Завдяки можливостям гри вчитель може перевірити засвоєння основних термінів уроку. Задається питання – визначення терміну. Завдання учня зібрати по літерам слово-термін.

6-1. Допоміжний файл:

vpiznaj termin.notebook

Розділ 7. Додаткові елементи (кросворд, гра, тощо):

Гра «Анаграма» виконувати за правилами  гри: переставити так літери, щоб утворилось слово

7-3. Допоміжний файл:

gra anagrama.notebook

Розділ 8. Контроль засвоєння матеріалу:

Тестування "Загальна характеристика вищих спорових рослин" (8-1)
Питання різної складності  в програмі MyTestStuden допоможуть перевірити засвоєння нового матеріалу.

8-3. Допоміжний файл:

test zh vsr.mtf

9. Методичні рекомендації:

metod rekomendacii.docx

10. Пояснення щодо програмного забезпечення:

pojasnennja programnogo zabespechennja.docx

12. Автор

Фролова Ольга Миколаївна

13. Посада

Учитель

14. Освітня установа

м. Запоріжжя багатопрофільний ліцей № 99


Повернутися до розділу Публікація

Повернутися на головну сторінку