Конкурсна робота. Фізика: 3-тя чверть, 7 клас

Для якісного користування електронними освітніми ресурсами і навчальними тестами рекомендуємо встановити наступне безкоштовне програмне забезпечення. Завантажити тут...
Розділ 3. СВІТЛОВІ ЯВИЩА

До уваги! Допоміжні файли конкурсної роботи розміщуються в правому стовпчику таблиці в клітинках, які позначені кольором, та відкриваються для перегляду в новому вікні. Кількість допоміжних файлів, яка необхідна та достатня для висвітлення роботи, визначається автором.

Тема

Оптичні явища

Конкурсна робота

Поширення світла. Утворення тіні. Затемнення №3(19)

Розділ 1. Постановка завдань для учня.

розглянути особливості поширення проміня та природні явища, які виникають внаслідок цього.

Розділ 2. Aктуалізація:

Як поводить світло себе у просторі? Як пояснити затемнення?

Розділ 3. Перевірка домашнього завдання:

Для перевірки домашнього завдання пропонується пройти тестування

3-1. Допоміжний файл:

Test 3.mtf

Розділ 4. Пояснення нового матеріалу:

Для пояснення нового матеріалу пропонується переглянути презентацію

4-1. Допоміжний файл:

Прямолінійне поширення світла.ppt

4-2. Допоміжний файл:

02_04_02_02.jpg

4-3. Допоміжний файл:

02_04_02_03.avi

Розділ 5. Закріплення нового матеріалу:

Задача №1

Розділ 6. Формування навичок практичного використання:

Для закріплення вивченого матеріалу розглянемо такі питання:

Розділ 7. Додаткові елементи (кросворд, гра, тощо):

Показ затемнень

7-1. Допоміжний файл:

02_04_03_01.avi

7-2. Допоміжний файл:

02_04_03_02.avi

Розділ 8. Контроль засвоєння матеріалу:

Для контролю засвоєння знань пропонується написання фізичного диктанту

8-1. Допоміжний файл:

fd-3-3.docx

8-2. Допоміжний файл:

Ocinky.xlsx

9. Методичні рекомендації:

 

10. Пояснення щодо програмного забезпечення:

 

11. Список джерел, які використані:

 

12. Автор

Горобець Андрій Миколайович

13. Посада

вчитель фізики

14. Освітня установа

Вільшанецька загальноосвітня школа I-II ступенів

f ?rw?b??cfti-lastrow:yes'>

14. Освітня установа

Вільшанецька загальноосвітня школа I-II ступенів


Повернутися до розділу Публікація

Повернутися на головну сторінку