Конкурсна робота. Українська мова: 3-тя чверть, 7 клас

Для якісного користування електронними освітніми ресурсами і навчальними тестами рекомендуємо встановити наступне безкоштовне програмне забезпечення. Завантажити тут...
Тема 4. ПРИСЛІВНИК

До уваги! Допоміжні файли конкурсної роботи розміщуються в правому стовпчику таблиці в клітинках, які позначені кольором, та відкриваються для перегляду в новому вікні. Кількість допоміжних файлів, яка необхідна та достатня для висвітлення роботи, визначається автором.

Тема

Дефіс у прислівниках.Написання прислівників разом, через дефіс.

Конкурсна робота

Урок вивчення нової інформації №40

Розділ 1. Постановка завдань для учня.

Розширити уявлення про правопис прислівників ; Ознайомити з правилами написання прислівників через дефіс,разом , окремо;вчити користуватися словниками ,розвивати в учнів мовленнєві уміння і навички , а саме : лексичні, словотворні, правописні-орфографічні, пунктуаційні;творчу активність учнів ; виховувати культуру мовлення ,культуру оформлення письмових робіт .

Розділ 2. Aктуалізація:

І. Організаційна частина

Розділ 3. Перевірка домашнього завдання:

Домашнє завдання не задається, так як напередодні була робота з РМ Написання твору-опису процесу праці.

Розділ 4. Пояснення нового матеріалу:

ІІІ. Повідомлення теми уроку. Мотивація.

4-1. Допоміжний файл:

ч смирот.docx

5-1. Допоміжний файл:

зак.docx

Розділ 6. Формування навичок практичного використання:

- Прислівники, які пишуться окремо, перевіряються за словником.

Розділ 7. Додаткові елементи (кросворд, гра, тощо):

На цьому уроці використовую лише таблиці,проектуючи на дошку(таблиці подані раніше)

Розділ 8. Контроль засвоєння матеріалу:

2.3. Робота зі словником

8-1. Допоміжний файл:

доп.docx

9. Методичні рекомендації:

 

10. Пояснення щодо програмного забезпечення:

 

11. Список джерел, які використані:

 

12. Автор

Губанова Олена Григорівна

13. Посада

Учитель української мови та літератури

14. Освітня установа

Макіїївська загальноосвітня школа I-III ступенів №34


Повернутися до розділу Публікація

Повернутися на головну сторінку