Конкурсна робота. Англійська мова: 3-тя чверть, 7 клас

Для якісного користування електронними освітніми ресурсами і навчальними тестами рекомендуємо встановити наступне безкоштовне програмне забезпечення. Завантажити тут...
Тема. ЗДОРОВ’Я

До уваги! Допоміжні файли конкурсної роботи розміщуються в правому стовпчику таблиці в клітинках, які позначені кольором, та відкриваються для перегляду в новому вікні. Кількість допоміжних файлів, яка необхідна та достатня для висвітлення роботи, визначається автором.

Навчальна тема:

Англомовні країни .США . Країна та люди.

Конкурсна робота:

The Trip About The USA ( Pre-last lesson)

Розділ 1. Постановка завдань для учня на урок (навчальні цілі).

1 Фонетична розминка

2 Повторення  та обговорення вивченого матеріалу.(діалоги)

3 Читати в голос текст і відповідати на питання.

4 Перегляд відео програми « Аляска» та виконання завдання.

5 Робота в групах « Визначні місцевості США,які ми бажаємо відвідати»

Розділ 2. Aктуалізація:

Урок є 4-им у темі «The USA. Country And People ». На попередніх уроках вводилася і відпрацьовувалася лексика з даної теми, вивчалося географічне положення США, особливості ландшафту, територіальний поділ, населення і найвизначніші пам'ятки країни,

2-1. Допоміжний файл:

(- Складання діалогів "Making up dialogs". Мета: тренуватися у використанні лексичних одиниць за темою «Географічне положення, ландшафт і клімат США», удосконалити  навички  діалогічного мовлення Презентація "Making up dialogs")

Розділ 3. Перевірка домашнього завдання:

Вивчаюче читання тексту "THE USA" підручник "Enterprise" 2. Мета: удосконалення навичок читання; максимально повне і точне розуміння всієї інформації ,що міститься в тексті та її критичне осмислення. , Вміння відповісти на питання, запропоновані після прочитання тексту.  Передтекстові вправи, пояснення незнайомих слів були надані на попередньому уроці. Читання та переклад тексту були домашнім завданням

3-1. Допоміжний файл:

Презентація Reading

Розділ 4. Пояснення нового матеріалу:

Аудіювання. Прослуховування радіопрограми "This is America «The Last Frontier",супроводжуваної слайд-шоу. Мета: розвинути та удосконалити навички сприйняття мови на слух, виховати інтерес до країни досліджуваного язика

4-1. Допоміжний файл:

Презентація «Аляска»

4-2. Допоміжний файл:

Звуковой файл «Аляска»

Файл необхідно скачати разом з презентацією, натиснувши на посилання правою кнопкою миші

Розділ 5. Закріплення нового матеріалу:

Після прослуховування (1 раз) учні виконують завдання «погодитися або не погодитися з твердженнями та виправити неправильні»

5-1. Допоміжний файл:

After-listening test

Розділ 6. Формування навичок практичного використання:

Робота в групах - підготовка проекту "The USA. Sights I'd like to visit " за запропонованими темами:" The Statue Of Liberty "," Washington DC "," The Grand Canyon "( презентація “ Working in group”)Учні в групах обмінюються інформацією й складають монологічне висловлювання на однією з тем і супроводжують його демонстрацією проекту (Великий лист з фотографіями
пам'яток історії та культури та ключовою інформацією про них). Мета: тренувати навички монологічного мовлення, розвивати навички роботи в групах.

6-1. Допоміжний файл:

Презентація “Working in groups”

Розділ 7. Додаткові елементи (кросворд, гра, тощо):

Розминка, включає в себе фонетичну зарядку (презентація «phonetic exercises»), що складається з скороговорок. Учні повторюють їх за вчителем. Скоромовка. "I wish to wish the wish you to wish", дає поштовх до обговорення бажань відвідати ту чи іншу країну, в тому числі і США "If I had a lot of money I would visit ...." .

7-1. Допоміжний файл:

презентація «phonetic exercises»

Розділ 8. Контроль засвоєння матеріалу:*

При підведенні підсумків, наприкінці подорожі, учні розповідають, щоб вони хотіли відвідати в цій країні, використовуючи інформацію,отриману в ході уроку, "If I had a chance I would visit Alaska ( New York)  as ....'', “If I had a chance I would visit Washington (The Grand Canyon) because…”   

9. Методичні рекомендації щодо використання матеріалів конкурсної роботи:

Файл «Методичні рекомендації»

10. Пояснення щодо використання програмного забезпечення, яке використано в роботі:

 

11. Список джерел, які використані:

 

12. Ваші прізвище, ім'я та по-батькові

Калтишева Олена Володимирівна

13. Ваша посада

 учитель

14. Установа, в якій Ви працюєте або навчаєтесь (повна назва)

КЗ "Луганський навчально-виховний комплекс спеціалізована школа І ступіня з поглибленним вивчанням окремих предметів та курсів - колегіум № 36”


Повернутися до розділу Публікація

Повернутися на головну сторінку