Конкурсна робота. Географія: 3-тя чверть, 7 клас

Для якісного користування електронними освітніми ресурсами і навчальними тестами рекомендуємо встановити наступне безкоштовне програмне забезпечення. Завантажити тут...
Розділ II. МАТЕРИКИ. Тема 5. Північна Америка

До уваги! Допоміжні файли конкурсної роботи розміщуються в правому стовпчику таблиці в клітинках, які позначені кольором, та відкриваються для перегляду в новому вікні. Кількість допоміжних файлів, яка необхідна та достатня для висвітлення роботи, визначається автором.

Тема

Північна Америка

Конкурсна робота

№50  Природні зони та висотна поясність Північної Америки

Розділ 1. Постановка завдань для учня.

актуалізувати поняття «природний комплекс», «природна зона», «широтна зональність», «висотна поясність», «екологічні проблеми». Ввести нові поняття «тундра», «тайга», «прерії». Показати школярам особливості прояву широтної зональності природних комплексів на рівнинах Північної Америки. З’ясувати причини простягання природних зон у меридіональному напрямку на Центральних та Великих рівнинах. Ознайомити з основними зональними типами ґрунтів, характерними представниками рослинності та тваринного світу кожної з природних зон материка. Висвітлити питання про висотну поясність природних комплексів у Кордильєрах.

Розділ 2. Aктуалізація:

Повторення географічної номенклатури

Розділ 3. Перевірка домашнього завдання:

Фронтальне усне та письмове опитування

Розділ 4. Пояснення нового матеріалу:

Евристична бесіда, робота з картою «Географічні пояси та природні зони світу» та презентацією  «Природні зони Північної Америки»

4-1. Допоміжний файл:

Природні зони Північної Америки.doc

4-2. Допоміжний файл:

Північна Америка

Розділ 5. Закріплення нового матеріалу:

Шляхом бесіди

Розділ 6. Формування навичок практичного використання:

Робота з картою, атласом

Розділ 7. Додаткові елементи (кросворд, гра, тощо):

Відсутні

Розділ 8. Контроль засвоєння матеріалу:

Усний контроль знань

9. Методичні рекомендації:

 

10. Пояснення щодо програмного забезпечення:

 

11. Список джерел, які використані:

 

12. Автор

Комарчук Світлана Іванівна

13. Посада

вчитель географії

14. Освітня установа

Вишнівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2


Повернутися до розділу Публікація

Повернутися на головну сторінку