Конкурсна робота. Українська мова: 3-тя чверть, 7 клас

Для якісного користування електронними освітніми ресурсами і навчальними тестами рекомендуємо встановити наступне безкоштовне програмне забезпечення. Завантажити тут...
Тема 4. ПРИСЛІВНИК

До уваги! Допоміжні файли конкурсної роботи розміщуються в правому стовпчику таблиці в клітинках, які позначені кольором, та відкриваються для перегляду в новому вікні. Кількість допоміжних файлів, яка необхідна та достатня для висвітлення роботи, визначається автором.

Тема

Прислівник

Конкурсна робота

Ступені порівняння прислівників урок 3

Розділ 1. Постановка завдань для учня.

систематизувати та поглибити знання учнів про морфологічні особливості прислівника, ознайомити із ступенями порівняння прислівників, формами їх творення.

Розділ 2. Aктуалізація:

Розвивати та удосконалювати вміння учнів утворювати форми вищого та найвищого ступенів порівняння прислівників,аналізувати та розрізняти омонімічні форми ступенів порівняння прикметників, звернути увагу на зміни приголосних при творенні простої форми вищого ступеня порівняння прислівників, наводити приклади.

2-1. Допоміжний файл:

2.docx

2-2. Допоміжний файл:

3.docx

2-3. Допоміжний файл:

Doc4.docx

Розділ 3. Перевірка домашнього завдання:

Взаємоперевірка учнями домашньої вправи № 206, перегляд файлу із цим завданням. теоретичний матеріал відповідати усно.

3-1. Допоміжний файл:

Doc2.docx

Розділ 4. Пояснення нового матеріалу:

якісно-означальні прислівники мають ступені порівняння. Прислівники, як і якісні прикметники,мають нульовий, вищий і найвищий ступені порівняння (слайд № 11).

4-1. Допоміжний файл:

10-11.docx

4-2. Допоміжний файл:

Doc3.docx

4-3. Допоміжний файл:

f.docx

Розділ 5. Закріплення нового матеріалу:

Робота з підручником. С.116-117, опрацювання таблиць та виконання вправи 213.

5-1. Допоміжний файл:

16.docx 

5-2. Допоміжний файл:

17.docx

Розділ 6. Формування навичок практичного використання:

Побудова речень з прислівниками які мають ступені порівняння.Потім ускладнюємо завдання. Спочатку слова використовуємо у ролі прикметників, а потім їх змінюємо у прислівники Аналізуємо

Розділ 7. Додаткові елементи (кросворд, гра, тощо):

Кросворд, загадка.

7-1. Допоміжний файл:

Doc1.docx

7-2. Допоміжний файл:

d.docx

Розділ 8. Контроль засвоєння матеріалу:

Гра "Мікрофон".Підсумок уроку за запитаннями.

8-1. Допоміжний файл:

a.docx

9. Методичні рекомендації:

 

10. Пояснення щодо програмного забезпечення:

 

11. Список джерел, які використані:

 

12. Автор

Ковриженко Віра Олексіївна

13. Посада

вчителька української мови та літератури

14. Освітня установа

Петрівська загальноосвітня школа І-ІІІст.


Повернутися до розділу Публікація

Повернутися на головну сторінку