Конкурсна робота. Хімія: 3-тя чверть, 7 клас

Для якісного користування електронними освітніми ресурсами і навчальними тестами рекомендуємо встановити наступне безкоштовне програмне забезпечення. Завантажити тут...
Тема 1. Початкові хімічні поняття

До уваги! Допоміжні файли конкурсної роботи розміщуються в правому стовпчику таблиці в клітинках, які позначені кольором, та відкриваються для перегляду в новому вікні. Кількість допоміжних файлів, яка необхідна та достатня для висвітлення роботи, визначається автором.

Навчальна тема:

Початкові хімічні поняття

Конкурсна робота:

Урок № 20. Хімічні рівняння

Розділ 1. Постановка завдань для учня на урок (навчальні цілі).

поглибити знання про хімічні реакції; сформувати поняття про хімічне рівняння як про умовне зображення хімічної реакції; пояснити пра­вила складання рівнянь хімічних реакцій, підбору коефіцієнтів, спираючись на закон збереження маси речовини, сформувати вміння урівнювати рівняння хімічних реакцій

Розділ 2. Aктуалізація:

Учні об’єднуються в  3 групи. Види роботи груп:

- тестування на ПК;
- хімічний диктант, самооцінювання;
      - хімічна розминка (взаємоперевірка знань теоретичного матеріалу).

2-1. Допоміжний файл:

Ріняння хімічних реакцій (презентація MS Power Point)

2-2. Допоміжний файл:

Test 1 (тест MyTest)

2-3. Допоміжний файл:

Рівняння хімічних реакцій (MS Word)

Розділ 3. Перевірка домашнього завдання:

Учні об’єднуються в 2 групи.

а) Вправа «Інтерв’ю» (фронтальне опитування):

1)    Сформулюйте закон збереження маси.

2)      Ким і коли був відкритий цей закон?

3)      Що називається валентністю?

4)      Дайте визначення поняття «молекулярна маса».

б) індивідуальна робота, учні виконують завдання на перфокартках;

Розділ 4. Пояснення нового матеріалу:

Пояснення нового матеріалу з використанням презентації, ППЗ навчального призначення «Віртуальна хімічна лабораторія». Дітям пропонується короткий конспект уроку, в який вони вносять свої нотатки, виконують вправи.

4-1. Допоміжний файл до розділу Пояснення нового матеріалу:

Konspekt (MS Word)

Розділ 5. Закріплення нового матеріалу:

Здійснюю методом керованої практики. Кожен учень, який працює біля дошки за результатами зрівнювання рівнянь,  дає відповідь на питання лабіринту.

Розділ 6. Формування навичок практичного використання:

Використовую метод «Навчаючись учу». Учні об’єднуються в групи та виконують завдання,, допомагають один одному, перевіряють правильність виконання

Розділ 7. Додаткові елементи (кросворд, гра, тощо):

Приведені в загальній презентації до уроку

Розділ 8. Контроль засвоєння матеріалу:

 Підведення підсумків

8-1. Допоміжний файл до розділу Контроль засвоєння матеріалу:

Частина учнів виконує короткотривалу самостійну роботу на перфокартках (дод. 3.), частина (в залежності від кількості комп’ютерів) проходить тестування на ПК.

8-2. Допоміжний файл до розділу Контроль засвоєння матеріалу:

Test 2 (тест MyTest)

9. Методичні рекомендації щодо використання матеріалів конкурсної роботи:

документ ReadMe (MS Word)

10. Пояснення щодо використання програмного забезпечення, яке використано в роботі:

У текстовому файлі

Програмне забезпечення (MS Word)

11. Список джерел, які використані:

LITERATURA (MS Word)

12. Ваші прізвище, ім'я та по-батькові

Мельник Ірина Вікторівна

13. Ваша посада*

Вчитель хімії

14. Установа, в якій Ви працюєте або навчаєтесь (повна назва)

Жаботинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Кам’янської районної ради Черкаської області


Повернутися до розділу Публікація

Повернутися на головну сторінку