Конкурсна робота. Всесвітня історія: 3-тя чверть, 7 клас

Для якісного користування електронними освітніми ресурсами і навчальними тестами рекомендуємо встановити наступне безкоштовне програмне забезпечення. Завантажити тут...
Тема 7. ІНДІЯ. КИТАЙ

До уваги! Допоміжні файли конкурсної роботи розміщуються в правому стовпчику таблиці в клітинках, які позначені кольором, та відкриваються для перегляду в новому вікні. Кількість допоміжних файлів, яка необхідна та достатня для висвітлення роботи, визначається автором.

Тема

Розвиток середньовічного Китаю.

Конкурсна робота

Розробка  уроку Всесвітня історія 7 кл.  по темі   Китай.

Розділ 1. Постановка завдань для учня.

-          Мета:Розглянути особливості державного, господарського та культурного розвитку середньовічного Китаю,сприяти формуванню цілісного уявлення про середньовічну цивілізацію.

-          Удосконалити навики учнів узагальнювати отриману інформацію у вигляді схем та таблиць;

-          Сприяти  формуванню в учнів уявлення  про середньовічну цивілізацію.

Розділ 2. Aктуалізація:

n  ПроблемаЧому китайці  вважають себе   нащадками    Дракона.

2-1. Допоміжний файл:

n  Вивчення нової теми

n  1.  Китайська імперія в ІІІ- ХІІ ст..

n  2.  Монгольське ярмо.

n  3.  Релігійне життя середньовічного Китаю.

anketa_avtora.docx

Розділ 3. Перевірка домашнього завдання:

  Для перевірки   домашнього  завдання використовую різні методи:

·         Робота з картою

·         Робота з таблицею

·         Відповіді на поставлені запитання.

Розділ 4. Пояснення нового матеріалу:

Вивчення нової теми

n  1.  Китайська імперія в ІІІ- ХІІ ст..

n  2.  Монгольське ярмо.

n  3.  Релігійне життя середньовічного Китаю.

4-1. Допоміжний файл:

Мультимедійний урок

Розділ 5. Закріплення нового матеріалу:

Матеріал закріплюється за допомогою

записів в зошит  основних моментів уроку:

-          Періодизації  історії  Китаю,

-          Хронології  історії держави  та роботи зі словником.

5-1. Допоміжний файл:

Кросворд

 п

а

г

о

д

а

  і

м

п

е

р

а

т

о

р

  к

о

м

п

а

с

 ш

о

в

к

о

в

и

й

  с

е

й

с

м

о

г

р

а

ф

   п

е

к

і

н

Розділ 6. Формування навичок практичного використання:

В презентації  викладено матеріал  який сприяє  розвинути  уяву  дитини про історію народу   його , традиції  та звичаї .  Його  прославлені   винаходи   які  широко використовуються до сьогодення.

6-1. Допоміжний файл:

Presentation.pps 

Розділ 7. Додаткові елементи (кросворд, гра, тощо):

Кросворд , де  ключовим словом  являється символ Китаю –дракон.

 п

а

г

о

д

а

  і

м

п

е

р

а

т

о

р

  к

о

м

п

а

с

 ш

о

в

к

о

в

и

й

  с

е

й

с

м

о

г

р

а

ф

   п

е

к

і

н

Розділ 8. Контроль засвоєння матеріалу:

Метод     рефлексія, де діти повинні  дати відповіді на поставлені  запитання.

n  Я здивувався…

n  Я навчився….

n  Мені сподобалося…

n  Я задумався …

n  Я зрозумів….

8-1. Допоміжний файл:

Кросворд

 п

а

г

о

д

а

  і

м

п

е

р

а

т

о

р

  к

о

м

п

а

с

 ш

о

в

к

о

в

и

й

  с

е

й

с

м

о

г

р

а

ф

   п

е

к

і

н

9. Методичні рекомендації:

Урок   проводити у формі бесіди ,  дискусії., розповіді.  Основні     етапи   уроку записувати в зошит.  Для закріплення уроку використовувати інтерактивні методи: мозковий штурм, рефлексія ….

Tema.doc

10. Пояснення щодо програмного забезпечення:

Мультимедійна дошка , проектор, комп'ютер,

Карта.

11. Список джерел, які використані:

1. Чіннері Джон, Скарби Китаю. Велич Країни дракона, - Харків, 2008р.

2. Су Шуян, Загадковий Китай. Подорож Країною вогняного дракона, - Харков, 2007р.

3. Крижановський О.П.,Хірна О.О. Історія середніх віків: підруч. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закл. – Л. : Оріана-Нова, 2007р.

4. Інтернет ресурси:

              www//ru.wikipedia.org

www//history.org.ua

spysok_literatury.doc

12. Автор

Мазур  Людмила  Петрівна.

13. Посада

Вчитель історії та правознавства

14. Освітня установа

Гоголівська  загальноосвітня ЗОШ І-ІІІ ст..


Повернутися до розділу Публікація

Повернутися на головну сторінку