Урок 19. Фізичні і хімічні явища. Тема 1. Початкові хімічні поняття. Хімія: 3-тя чверть, 7 клас

Для якісного користування електронними освітніми ресурсами і навчальними тестами рекомендуємо встановити наступне безкоштовне програмне забезпечення. Завантажити тут...
Тема 1. Початкові хімічні поняття

До уваги! Допоміжні файли конкурсної роботи розміщуються в правому стовпчику таблиці в клітинках, які позначені кольором, та відкриваються для перегляду в новому вікні. Кількість допоміжних файлів, яка необхідна та достатня для висвітлення роботи, визначається автором.

Тема

Початкові хімічні поняття

Конкурсна робота

Урок 19. Фізичні і хімічні явища

Розділ 1. Постановка завдань для учня.

узагальнити і систематизувати знання одержані на уроках природознавства про фізичні та хімічні явища;

визначити відмінності фізичних і хімічних явищ;

сформувати поняття про хімічні реакції; з’ясувати ознаки хімічних реакцій і умови їх протікання за експериментальними даними

Розділ 2. Aктуалізація:

перегляд і обговорення відео

2-1. Допоміжний файл:

Відео.mp4

Розділ 3. Перевірка домашнього завдання:

 

Розділ 4. Пояснення нового матеріалу:

складання схеми «Природні процеси»

4-1. Допоміжний файл:

Хімічні і фізичні явища.ppsx

4-2. Допоміжний файл:

Природні процеси.doc

Розділ 5. Закріплення нового матеріалу:

лабораторний дослід; робота в групах

5-1. Допоміжний файл:

Лабораторні дослідження.doc

Розділ 6. Формування навичок практичного використання:

 

Розділ 7. Додаткові елементи (кросворд, гра, тощо):

фізкультхвилинка

Розділ 8. Контроль засвоєння матеріалу:

самостіна робота

8-1. Допоміжний файл:

Самостійна робота.doc

9. Методичні рекомендації:

Конспект.doc

10. Пояснення щодо програмного забезпечення:

 

11. Список джерел, які використані:

Буринська Н.М. Хімія. 7 клас

12. Автор

Панкратова Інна Іванівна

13. Посада

вчитель хімії

14. Освітня установа

Снігурівська районна гімназія

Шановні викладачі!

Просимо надати Ваші відповіді на питання анкети для оцінки якості даної конкурсної роботи та її елементів (відкрити анкету) .

Повернутися до розділу

Повернутися на головну сторінку