Конкурсна робота. Українська мова: 3-тя чверть, 7 клас

Для якісного користування електронними освітніми ресурсами і навчальними тестами рекомендуємо встановити наступне безкоштовне програмне забезпечення. Завантажити тут...
Тема 4. ПРИСЛІВНИК

До уваги! Допоміжні файли конкурсної роботи розміщуються в правому стовпчику таблиці в клітинках, які позначені кольором, та відкриваються для перегляду в новому вікні. Кількість допоміжних файлів, яка необхідна та достатня для висвітлення роботи, визначається автором.

Тема

Прислівник як частина мови

Конкурсна робота

Написання прислівників разом, окремо і через дефіс, 75 урок

Розділ 1. Постановка завдань для учня.

Учити учнів застосовувати теоретичні знання з написання прислівників на практиці, розпізнавати прислівники, визначати їх розряд, утворювати ступені порівняння,

Розділ 2. Aктуалізація:

Актуалізація опорних знань передбачає повторення розрядів прислівників за значенням;морфологічних ознак прислівника,правопису самостійних частин мови

2-1. Допоміжний файл:

Anotac_do_uroku.docx

2-2. Допоміжний файл:

Meta.docx

2-3. Допоміжний файл:

Probl_pytannya.docx

2-4. Допоміжний файл:

Aktual_opornyh_znan.ppsx

Розділ 3. Перевірка домашнього завдання:

Спрямована на перевірку якості засвоєння учнями вмінь утворювати ступенів порівняння, а також на перевірку самостійного опрацювання правопису прислівників

3-1. Допоміжний файл:

Perevirka_dz.docx

Розділ 4. Пояснення нового матеріалу:

Вивчення нового матеріалу з використанням інтерактивних слайдів, які ознайомлять учнів з основними правилами написання прислівників

4-1. Допоміжний файл:

Pravopys_pryslivnykiv.ppsx

4-2. Допоміжний файл:

Pravopys_pryslivnykiv_razom_okremo_cher_defis.ppsx

4-3. Допоміжний файл:

Pryslivnyk_ta_odnozvuchn_slova.ppsx

Розділ 5. Закріплення нового матеріалу:

використовуються кодовий запис, гра "Збери слова", індивідуальна робота, тест

Розділ 6. Формування навичок практичного використання:

Ігри «Я думаю, що цей прислівник пишеться…, тому що..», «Знайдіть зайве слово»,  «Групове запам’ятовування правил з теми «Прислівник», проблемне питання

6-1. Допоміжний файл:

Formuv_nav_prakt_vykor.docx

6-2. Допоміжний файл:

Tabl_rezultatyvnosti.docx

Розділ 7. Додаткові елементи (кросворд, гра, тощо):

колективна Гра "Так чи ні" проводять учні на знання теоретичних відомостей про прислівник

7-1. Допоміжний файл:

interaktyvna_gra.docx

7-2. Допоміжний файл:

Koment_pysmo_kodovyi_zapys.docx

7-3. Допоміжний файл:

Zayve_slovo.docx

Розділ 8. Контроль засвоєння матеріалу:

самооцінка учнів

8-1. Допоміжний файл:

dom_zavd.ppsx

9. Методичні рекомендації:

 

10. Пояснення щодо програмного забезпечення:

 

11. Список джерел, які використані:

Spys_vyk_dzherel.docx

12. Автор

Петреченко Світлана Василівна

13. Посада

заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель української мови та літератури

14. Освітня установа

Донецький профільний ліцей №135

Повернутися до розділу Публікація

Повернутися на головну сторінку