Конкурсна робота. Українська мова: 3-тя чверть, 7 клас

Для якісного користування електронними освітніми ресурсами і навчальними тестами рекомендуємо встановити наступне безкоштовне програмне забезпечення. Завантажити тут...
Тема 3. ДІЄПРИСЛІВНИК ЯК ОСОБЛИВА ФОРМА ДІЄСЛОВА

До уваги! Допоміжні файли конкурсної роботи розміщуються в правому стовпчику таблиці в клітинках, які позначені кольором, та відкриваються для перегляду в новому вікні. Кількість допоміжних файлів, яка необхідна та достатня для висвітлення роботи, визначається автором.


Питання

Назви номінації Конкурсу, навчальної теми, конкурсної роботи,  педагогічних дій та допоміжних файлів по розділах

 Навчальний предмет - номінація Конкурсу, в якій бере участь конкурсна робота (виберіть із переліку):*

Українська мова

 Найменування навчальної теми:*

 

 Назва конкурсної роботи:*

Дієприслівниковий зворот. Коми при дієприслівниковому звороті

Розділ 1. Постановка завдань для учня на урок (навчальні цілі). *

ознайомити учнів з поняттям дієприслівниковий зворот,  формувати вміння знаходити дієприслівниковий зворот в реченнях , навчити розставляти розділові знаки при звороті;

Розвивати мислення, пам'ять, увагу, мовлення;

Виховувати повагу до усної народної творчості, до праці, до людини

Розділ 2. Aктуалізація:*

Опитування

2-1. Допоміжний файл до розділу Aктуалізація:

Diepryslivnykovyi_zvorot.ppsx

2-2. Допоміжний файл до розділу Aктуалізація:

Pimaxova_O_L4.doc

Розділ 3. Перевірка домашнього завдання:*

Перевірка твору після уроку

3-1. Допоміжний файл до розділу Перевірка домашнього завдання:

4b32fd24afe4.jpg

3-2. Допоміжний файл до розділу Перевірка домашнього завдання:

372.jpg

Розділ 4. Пояснення нового матеріалу:*

Утворіть словосполучення, підбираючи слова до дієприслівників.

Якими членами речення є дібрані слова?

Розділ 5. Закріплення нового матеріалу:*

Виконання вправ

Розділ 6. Формування навичок практичного використання:*

Складіть діалог, зберіть прислів’я

Розділ 7. Додаткові елементи (кросворд, гра, тощо):*

Розсипанка, картка, розбір дієприслівника, схема аналізу простого речення  

Розділ 8. Контроль засвоєння матеріалу:*

Клоуз-тест, кодування

9. Методичні рекомендації щодо використання матеріалів конкурсної роботи:

 

10. Пояснення щодо використання програмного забезпечення, яке використано в роботі:

 

11. Список джерел, які використані:

 

12. Ваші прізвище, ім'я та по-батькові*

Пімахова Олена Леонідівна  

13. Ваша посада*

вчитель української мови і літератури

Миколаївської ЗОШ № 57

14. Установа, в якій Ви працюєте або навчаєтесь (повна назва)*

Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 57 Миколаївської міської ради Миколаївської області

15. Адреса установи, в якій Ви працюєте або навчаєтесь:*

54058, вул. Лазурна, 46

16. Ваша електронна пошта (е-mail):*

Немає

17. Ваш контактний телефон (із зазначенням коду та номеру тф):*

+380971683245

Просимо надати Ваші відповіді на питання анкети для оцінки якості даної конкурсної роботи та її елементів (відкрити анкету) .

Повернутися до розділу Публікація

Повернутися на головну сторінку