Конкурсна робота. Геометрія: 3-тя чверть, 7 клас

Для якісного користування електронними освітніми ресурсами і навчальними тестами рекомендуємо встановити наступне безкоштовне програмне забезпечення. Завантажити тут...
Тема 3. ТРИКУТНИКИ

До уваги! Допоміжні файли конкурсної роботи розміщуються в правому стовпчику таблиці в клітинках, які позначені кольором, та відкриваються для перегляду в новому вікні. Кількість допоміжних файлів, яка необхідна та достатня для висвітлення роботи, визначається автором.

Тема

Трикутники

Конкурсна робота

Сума кутів трикутника.

Розділ 1. Постановка завдань для учня.

навчити учнів доводити теорему, використовувати теорему під час розв’язання задач. Формувати у учнів прийоми мислення, узагальнення і конкретизації, індукції. Вчити відстоювати свою думку та працю інших.

Розділ 2. Aктуалізація:

Три учні виконують задачі на дошці за картками. Двоє учнів ідуть до столу на гру «Рибалка».Учні класу слідкують за відповідями «рибалок», доповнюють, виправляють. Далі перевіряють роботу учнів, які працювали на дошці.

Розділ 3. Перевірка домашнього завдання:

Чергові повідомляють виконання домашнього завдання.

Розділ 4. Пояснення нового матеріалу:

Учитель пропонує виконати учням лабораторну роботу.

Розділ 5. Закріплення нового матеріалу:

Виконання завдань різних видів.

Розділ 6. Формування навичок практичного використання:

Задачі за готовими малюнками.

Розділ 7. Додаткові елементи (кросворд, гра, тощо):

Малюнки різних видів трикутників.

Розділ 8. Контроль засвоєння матеріалу:

Виконання самостійної тестової роботи.

8-1. Допоміжний файл:

топалова.doc

10. Пояснення щодо програмного забезпечення:

 

11. Список джерел, які використані:

 

12. Автор

Топалова Ольга Іванівна

13. Посада

учитель математики

14. Освітня установа

Запорізький НВК № 64

Повернутися до розділу Публікація

Повернутися на головну сторінку