Конкурсна робота. Українська література: 3-тя чверть, 7 клас

Для якісного користування електронними освітніми ресурсами і навчальними тестами рекомендуємо встановити наступне безкоштовне програмне забезпечення. Завантажити тут...
Тема 3. ТИ ЗНАЄШ, ЩО ТИ ЛЮДИНА?

До уваги! Допоміжні файли конкурсної роботи розміщуються в правому стовпчику таблиці в клітинках, які позначені кольором, та відкриваються для перегляду в новому вікні. Кількість допоміжних файлів, яка необхідна та достатня для висвітлення роботи, визначається автором.

Тема

Ти знаєш, що ти людина?

Конкурсна робота

Б.Лепкий. Коротко про митця. "Цвіт щастя". Прагнення кожної людини бути щасливою.Урок №3

Розділ 1. Постановка завдань для учня.

Ознайомити школярів із життєвим  і творчим шляхом Б.Лепкого, проаналізувати новелу «Цвіт щастя», дослідити реальне і уявне у творі, схарактеризувати образ хлопчика.

Розділ 2. Aктуалізація:

Бесіда за питаннями.

Розділ 3. Перевірка домашнього завдання:

1. Повідомлення учнів про життя і творчість Б. Лепкого.

3-1. Допоміжний файл:

Богдан Лепкий.docx

Розділ 4. Пояснення нового матеріалу:

1. Слово вчителя.Б. Лепкий прагнув допомогти дитині пізнати, що таке добро, правда і справедливість.Кому щастя, тому й доля.

4-1. Допоміжний файл:

2.ppt

4-2. Допоміжний файл:

3.ppt

4-3. Допоміжний файл:

4.ppt

Розділ 5. Закріплення нового матеріалу:

* Складання характеристики героя твору;

5-1. Допоміжний файл:

7.ppt

Розділ 6. Формування навичок практичного використання:

Творче завдання

6-1. Допоміжний файл:

5.ppt

Розділ 7. Додаткові елементи (кросворд, гра, тощо):

Говорить народна мудрість про щастя, долю.(3авдання по варіантах)

7-1. Допоміжний файл:

6.ppt

Розділ 8. Контроль засвоєння матеріалу:

Бліц-опитування

8-1. Допоміжний файл:

1.ppt

9. Методичні рекомендації:

 

10. Пояснення щодо програмного забезпечення:

 

11. Список джерел, які використані:

 

12. Автор

Власова Ольга Олександрівна

13. Посада

Учитель української мови та літератури

14. Освітня установа

Артемівська загальноосвітня школа l-lll ступенів №10

Повернутися до розділу Публікація

Повернутися на головну сторінку