Соціальна складова здоров’я. Наркоманія й ВІЛ-інфікування. Основи здоров'я: 3-тя чверть, 7 клас

Для якісного користування електронними освітніми ресурсами і навчальними тестами рекомендуємо встановити наступне безкоштовне програмне забезпечення. Завантажити тут...
Тема 3. СОЦІАЛЬНІ ЧИННИКИ ЗДОРОВ’Я ПІДЛІТКІВ

До уваги! Допоміжні файли конкурсної роботи розміщуються в правому стовпчику таблиці в клітинках, які позначені кольором, та відкриваються для перегляду в новому вікні. Кількість допоміжних файлів, яка необхідна та достатня для висвітлення роботи, визначається автором.

Тема

Соціальна складова здоров’я

Конкурсна робота

Наркоманія й ВІЛ-інфікування

Розділ 1. Постановка завдань для учня.

З’ясувати, як наркоманія пов’язана з ВІЛ інфікуванням.

Пригадати  шляхи зараження ВІЛ, а також шляхи якими ВІЛ не передається.

Усвідомити необхідність відповідального ставлення до власного здоров`я.

Розділ 2. Aктуалізація:

Учням пропонується переглянути відеоролик за участю відомих людей яких спіткала трагічна доля – захворювання на СНІД.

Вчитель коментує відео

2-1. Допоміжний файл:

video1

2-2. Допоміжний файл:

Анкета.doc

Розділ 3. Перевірка домашнього завдання:

Дайте відповіді на запитання:

Що таке юридична відповідальність? На яких принципах вона ґрунтується?

Що таке кримінальна відповідальність? З якого віку вона настає?

Розв’язання проблемної  ситуації:

Хлопчику було запропоновано передати наркотики одному з його знайомих. Якщо хлопчик не погодиться, чи можуть у нього виникнути проблеми з правоохоронними органами?

Чим загрожує суспільству недотримання прав ВІЛ-інфікованих людей?

Розділ 4. Пояснення нового матеріалу:

Розповідь вчителя з елементами бесіди. (на екрані презентація 1)

Взаємозв’язок наркоманії й ВІЛ інфікування.

4-1. Допоміжний файл:

present.pptx

Розділ 5. Закріплення нового матеріалу:

1.     Чи існує зв'язок між наркоманією та СНІДом?

2.     Яке місце Україна посідає  за рівнем поширення ВІЛ / СНІДу в Європі?

3.     Які мають права ВІЛ інфіковані люди?

4.     Чи не охоплює вас жах від думки, що ви можете стати наркоманом?

5.     Що вам відомо про людей, які стали наркоманами?

6.     Чи розповідали вам про небезпеку наркоманії батьки?

Розділ 6. Формування навичок практичного використання:

Продивившись декілька прикладів соціальної реклами    

розробити сценарій соціальної реклами, антиреклами «Наркоманія й ВІЛ-інфікування»

6-1. Допоміжний файл:

video1

6-2. Допоміжний файл:

video2

6-3. Допоміжний файл:

video3

Розділ 7. Додаткові елементи (кросворд, гра, тощо):

 

Розділ 8. Контроль засвоєння матеріалу:

Учням пропонується пройти тестування з вивченої теми

8-1. Допоміжний файл:

Тест .mtf

9. Методичні рекомендації:

 

10. Пояснення щодо програмного забезпечення:

 

11. Список джерел, які використані:

1.    Матеріали сайту: http://schoolhealth.at.ua    

2.    http://images.yandex.ua

http://rdobd.com.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=61:-doc&catid=34:bibl&Itemid=57

12. Автор

Байова Ірина Валеріївна

13. Посада

Вчитель

14. Освітня установа

Новоайдарська школа-гімназія

Шановні викладачі!

Просимо надати Ваші відповіді на питання анкети для оцінки якості даної конкурсної роботи та її елементів (відкрити анкету) .

Повернутися до розділу Публікація

Повернутися на головну сторінку