Конкурсна робота. Всесвітня історія: 3-тя чверть, 7 клас

Для якісного користування електронними освітніми ресурсами і навчальними тестами рекомендуємо встановити наступне безкоштовне програмне забезпечення. Завантажити тут...
Тема 4. ЄВРОПЕЙСЬКІ ДЕРЖАВИ В ДОБУ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ

До уваги! Допоміжні файли конкурсної роботи розміщуються в правому стовпчику таблиці в клітинках, які позначені кольором, та відкриваються для перегляду в новому вікні. Кількість допоміжних файлів, яка необхідна та достатня для висвітлення роботи, визначається автором.

Тема

Європа. Візантія. Арабський світ.

Конкурсна робота

Урок 6

Розділ 1. Постановка завдань для учня.

Вияснити, як утворилася Священна Римська імперія , які причини викликали роздробленість її, дати аналіз діяльності німецьких імператорів, довести, що Швейцарія в тогочасній Європі вважалася найдемократичнішою країною, встановити суть «Золотої Булли» та здійснення яких перетворень могло вивести Німеччину на шлях централізації; продовжити розвивати вміння виділяти головне, створювати опорні схеми, презентації, вміти логічно викладати свою думку; виховувати працьовитість, лояльність, толерантність

Розділ 2. Aктуалізація:

Представлення і захист опорної схеми «Повстання Уота Тайлера».
Тестування  у  програмі Test-w 

2-1. Допоміжний файл:

Urok6.doc

2-2. Допоміжний файл:

present_urok6.pps

Розділ 4. Пояснення нового матеріалу:

Розповідь вчителя з використанням презентації

Розділ 5. Закріплення нового матеріалу:

Вправа «Продовж речення»

Розділ 6. Формування навичок практичного використання:

Вправа «Склади історичну формулу» 

Розділ 7. Додаткові елементи (кросворд, гра, тощо):

Попрацюй з датами

Розділ 8. Контроль засвоєння матеріалу:

Підведення підсумків уроку

8-1. Допоміжний файл:

urok6_test_Angliya.tst

9. Методичні рекомендації:

metod_rekomend.doc

11. Список джерел, які використані:

vyk_lit.doc

12. Автор

Борсук Катерина Іванівна

13. Посада

учитель історії

14. Освітня установа

Скороходівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Талалаївської районної ради Чернігівської області

Повернутися до розділу Публікація

Повернутися на головну сторінку