Конкурсна робота. Алгебра: 3-тя чверть, 7 клас

До уваги! Допоміжні файли конкурсної роботи розміщуються в правому стовпчику таблиці в клітинках, які позначені кольором, та відкриваються для перегляду в новому вікні. Кількість допоміжних файлів, яка необхідна та достатня для висвітлення роботи, визначається автором.
Тема |
Розкладання многочлена на множники |
Конкурсна робота |
Розкладання многочлена на множники способом групування. |
Розділ 1. Постановка завдань для учня. |
засвоїти алгоритм застосування способу групування для розкладання на множники; розвивати логічне мислення, креативність за опори на зони найближчого розвитку; створити умови для індивідуального розвитку темпу засвоєння теми, розвитку здібності до самоаналізу і самовизначення. |
Розділ 2. Aктуалізація: |
- Який спосіб розкладання многочлена? |
2-1. Допоміжний файл: | |
2-2. Допоміжний файл: | |
Розділ 3. Перевірка домашнього завдання: |
Учень («тренер») біля дошки називає відповіді домашніх вправ: хто згоден – один оплеск, хто не згоден – обидві руки вгору, хто не зміг зробити – руки навхрест собі на плечі. Якщо хтось має іншу відповідь, «тренер» зобов’язаний спитати його варіант. Учні погоджуються або заперечують. У разі помилки – «тренера» замінюють. |
Розділ 4. Пояснення нового матеріалу: |
Останні два приклади ac + ad + bс + bd, 3х + 3у + ах + ау не можна розв’язати. Чому? (Немає спільного множника в усіх доданках). |
Розділ 5. Закріплення нового матеріалу: |
Розв’язуємо біля дошки № 34, 36 – І стовпчик. |
Розділ 6. Формування навичок практичного використання: |
Розв'язання вправ |
Розділ 7. Додаткові елементи (кросворд, гра, тощо): |
Презентація, рефлексивна бесіда (слайд 5) |
Розділ 8. Контроль засвоєння матеріалу: |
Самостійна робота(слайд 4) |
12. Автор |
Чаплик Вікторія Вікторівна |
13. Посада |
учитель математики |
14. Освітня установа |
Часовоярська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №17 |