Конкурсна робота. Фізика: 3-тя чверть, 7 клас

Для якісного користування електронними освітніми ресурсами і навчальними тестами рекомендуємо встановити наступне безкоштовне програмне забезпечення. Завантажити тут...
Розділ 3. СВІТЛОВІ ЯВИЩА

До уваги! Допоміжні файли конкурсної роботи розміщуються в правому стовпчику таблиці в клітинках, які позначені кольором, та відкриваються для перегляду в новому вікні. Кількість допоміжних файлів, яка необхідна та достатня для висвітлення роботи, визначається автором.

Тема

Світлові явища

Конкурсна робота

Урок 1  "Оптичні явища в природі. Джерела і приймачі світла"

Розділ 1. Постановка завдань для учня.

Сформувати початкові уявлення про природу світла, джерела та приймачі світла. Розвивати інтерес до вивчення фізики. Продовжити формування прийомів розумової діяльності – аналізу, синтезу, порівняння, систематизації;  розвивиток  політехнічних знань, творчіх здібностей.  Формування навичок роботи з    підручником.

Розділ 2. Aктуалізація:

Проведення тест-контроля або фізичного диктанту на повторення теми «Явища природи».

2-1. Допоміжний файл:

aktual_zats_ya dod1.doc

2-2. Допоміжний файл:

aktual_zats_ya dod2.doc

2-3. Допоміжний файл:

motivats_ya dodatok.mp4

Розділ 3. Перевірка домашнього завдання:

На попередньому уроці проводилась контрольна робота по темі"Густина речовини. Агрегатні стани",тому домашнє завдання полягало в складанні опорного конспекту теми.

3-1. Допоміжний файл:

control knowledge dod.doc

3-2. Допоміжний файл:

notes uroku1 optichn_ yavischa.doc

3-3. Допоміжний файл:

prezentats_ya to uroku.ppsx

Розділ 4. Пояснення нового матеріалу:

Під час вивчення теми уроку створюються проблемні ситуації та використовується робота з підручником.

4-1. Допоміжний файл:

zakr_plennnya ddodatok.doc

Розділ 5. Закріплення нового матеріалу:

Проведення експрес-контролю за наступними питаннями:

Розділ 6. Формування навичок практичного використання:

матеріал уроку теоретичний і не має практичного використання для розв'язування задач чи проведення лабораторної роботи

Розділ 7. Додаткові елементи (кросворд, гра, тощо):

В кінці уроку можно провести невиличку фізичну гру " Продовжи речення" під час якої учні повинні вміти закінчити речення вчителя.

Розділ 8. Контроль засвоєння матеріалу:

проведення фізичного диктанту або самостійної роботи

9. Методичні рекомендації:

 

10. Пояснення щодо програмного забезпечення:

 

11. Список джерел, які використані:

 

12. Автор

Резник Ольга Василівна

13. Посада

вчитель фізики та математики вищої категорії, старший вчитель

14. Освітня установа

загальноосвітня І-ІІІ ступенів школа№9 м. Шостка Сумської області

Повернутися до розділу Публікація

Повернутися на головну сторінку