Географічне положення Північної Америки. МАТЕРИКИ. Тема 5. Північна Америка. Географія: 3-тя чверть, 7 клас

Для якісного користування електронними освітніми ресурсами і навчальними тестами рекомендуємо встановити наступне безкоштовне програмне забезпечення. Завантажити тут...
Розділ II. МАТЕРИКИ. Тема 5. Північна Америка

До уваги! Допоміжні файли конкурсної роботи розміщуються в правому стовпчику таблиці в клітинках, які позначені кольором, та відкриваються для перегляду в новому вікні. Кількість допоміжних файлів, яка необхідна та достатня для висвітлення роботи, визначається автором.

Тема

Північна Америка

Конкурсна робота

Географічне положення  Північної Америки

Розділ 1. Постановка завдань для учня.

Мета: сприяти засвоєнню знань про основні риси географічного положення Північної Америки, удосконалювати роботу учнів з картами, вчити аналізувати, робити висновки, розширювати кругозір дітей щодо історії відкриття та освоєння материка, зацікавити темою, розвивати вміння працювати в колективі, працювати з тематичними картами; розвивати пізнавальний інтерес, творче мислення, виховувати культуру спілкування, самостійність.

Розділ 2. Aктуалізація:

 

Розділ 3. Перевірка домашнього завдання:

Робота учнів в парі коло карти

Розділ 4. Пояснення нового матеріалу:

1 . Фізико-географічне положення материка

4-1. Допоміжний файл:

Geograf_poloj_Pivnich_amer.docx

4-2. Допоміжний файл:

Osobluv_i_materuk.ppsx

4-3. Допоміжний файл:

dodatok_1.docx

Розділ 5. Закріплення нового матеріалу:

Продовж речення

Розділ 6. Формування навичок практичного використання:

Робота над практичною роботою № 8 у зошитах для практичних робіт

Розділ 7. Додаткові елементи (кросворд, гра, тощо):

Гра : «Вірю не вірю»

Розділ 8. Контроль засвоєння матеріалу:

Питання учителя до учнів

9. Методичні рекомендації:

 

10. Пояснення щодо програмного забезпечення:

 

11. Список джерел, які використані:

 

12. Автор

Баркова Олена Іванівна

13. Посада

вчитель географії

14. Освітня установа

Калуська загальноосвітня школа І -ІІІ ступенів № 6

Шановні викладачі!

Просимо надати Ваші відповіді на питання анкети для оцінки якості даної конкурсної роботи та її елементів (відкрити анкету) .

Повернутися до розділу Публікація

Повернутися на головну сторінку