Конкурсна робота. Хімія: 3-тя чверть, 7 клас

Для якісного користування електронними освітніми ресурсами і навчальними тестами рекомендуємо встановити наступне безкоштовне програмне забезпечення. Завантажити тут...
Тема 1. Початкові хімічні поняття

До уваги! Допоміжні файли конкурсної роботи розміщуються в правому стовпчику таблиці в клітинках, які позначені кольором, та відкриваються для перегляду в новому вікні. Кількість допоміжних файлів, яка необхідна та достатня для висвітлення роботи, визначається автором.

A. Навчальний предмет - номінація Конкурсу, в якій бере участь конкурсна робота (виберіть із переліку):*

 

Хімія

B. Найменування навчальної теми:*

Початкові хімічні поняття

C. Назва конкурсної роботи:*

Узагальнення й систематизація знань з теми «Початкові хімічні поняття»

 

 

Розділ 1. Постановка завдань для учня на урок (навчальні цілі). *

Ø   узагальнити й систематизувати знання про початкові хімічні поняття, хімічні формули, хімічні реакції, хімічні рівняння;

O   підготувати учнів до тематичного оцінювання з теми «Початкові хімічні поняття»;

O   розвивати логіку, швидкість мислення, уміння знаходити рішення у нестандартних ситуаціях;

O   виховувати вміння працювати індивідуально і колективно, поглиблювати любов до предмета, формувати хімічну культуру.

 

Розділ 2. Aктуалізація:*

Урок оформлений у вигляді цілісного сценарію, БЕЗ розбивки на окремі файли.

Крім сценарію-конспекту у програмі MS Word, відправлена презентація уроку у програмі MS PowerPoint

2-1. Допоміжний файл до розділу Aктуалізація:

 6prezentats_ya h_m_ya 7 klas.ppsx

2-2. Допоміжний файл до розділу Aктуалізація:

 6v_dkrity lesson - h_m_ya 7klas.doc

Розділ 3. Перевірка домашнього завдання:*

 

Розділ 4. Пояснення нового матеріалу:*

 

Розділ 5. Закріплення нового матеріалу:*

 

Розділ 6. Формування навичок практичного використання:*

 

Розділ 7. Додаткові елементи (кросворд, гра, тощо):*

 

Розділ 8. Контроль засвоєння матеріалу:*

 

9. Методичні рекомендації щодо використання матеріалів конкурсної роботи:

Даний урок проводиться у 7 класі, коли в дітей ще гостро виражене бажання гратися. Саме тому я вважаю, що урок УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЇ знань доцільно проводити у вигляді гри. Звичайно, залежно від рівня підготовки класу, завдання можна і ускладнити, і скоротити їхню кількість. Проведення уроку в мультимедійному класі ще більше загострює цікавість і пізнавальну діяльність дітей.

Враховуючи те, що я працюю в сільській школі, де не надто високий рівень матеріального забезпечення лабораторій, але наявний мультимедійний клас, уроки з використанням мультимедійного проектора максимально наближають учнів до цікавого світу хімії, адже можна на екрані продемонструвати те, чого не можна зробити практично. Звісно, ніякі презентації і програми не замінять живого експерименту, але це – краще з того, що можна запропонувати дітям для їхнього зацікавлення даним предметом.

 

10. Пояснення щодо використання програмного забезпечення, яке використано в роботі:

Для проведення даного уроку використовується таке програмне забезпечення: OC Windows XP, Microsoft Office Power Point 2003, а також мультимедійний проектор і дошка.

 

11. Список джерел, які використані:

 

12. Ваші прізвище, ім'я та по-батькові*

Білинська Олександра Степанівна

13. Ваша посада*

Вчитель хімії ІІ категорії

14. Установа, в якій Ви працюєте або навчаєтесь (повна назва)*

Микуличинська ЗОШ І-ІІІ ступенів

15. Адреса установи, в якій Ви працюєте або навчаєтесь:*

78590,Івано-Франківська обл., Яремчанська міськрада, с.Микуличин, вул.Шкільна,2

16. Ваша електронна пошта (е-mail):*

bosa_ole@mail.ru

17. Ваш контактний телефон (із зазначенням коду та номеру тф):*

0677202734

18. Ваші пропозиції щодо покращення роботи з даною завантажувальною формою (за бажанням):

Я НІЯК не могла відправити свої дані за допомогою даної форми!!!! Можливо,варто окремо винести АНКЕТУ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ, і інша форма – для роботи з навчальним матеріалом. І ще одне: коли готуєш урок, то не розбиваєш його на окремі файли, а готуєш як один файл!!! Я дуже багато часу потратила, щоб розбити весь конспект на окремі файли, які, в результаті, все одно не могла завантажити, використовуючи дану форму!

Також, думаю, слід враховувати те, що в даний період дуже актуальним є навчання з використанням нетрадиційних форм! І втиснути нестандартний урок у дану стандартну форму є неможливо!

Повернутися до розділу Публікація

Повернутися на головну сторінку