Конспект уроку. Аналіз тексту Ф. Кафки "Як увійти у призначену для нас браму"
Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)
Дискусія "Увійти у свою браму"
Конспект уроку. Аналіз тексту Ф. Кафки "Як увійти у призначену для нас браму"
Мета: допомогти учням усвідомити, яким чином пристосовництво, безсилля, небажання діяти пов'язані з корупцією.
Методи: навчання й аналіз тексту, дискусія.ХІД УРОКУ
1. Учням роздається текст Ф. Кафки "Як увійти у призначену для нас браму".
2. Учні позначають найбільш важливі думки, записують критичні зауваження, що спадають на думку при прочитанні тексту.
3. Учитель повідомляє питання для дискусії: "Що зупинило сільського жителя?"
4. Для дискусії пропонуються запитання:
· Чому сільський житель не ступив у браму? Чого він боявся?
· Що він знайшов би, якби зважився порушити заборону та ступити у відриту браму?
· Якби він ступив, не спитавши дозволу у воротаря, чи спробував би той його зупинити?
· Що може нас зупинити, якщо ми йдемо у призначену для нас браму?
· Як ви розумієте слова вартового: «Беру лише тому, щоб ти не подумав, начебто чогось не зробив»?
· Чи міг сільський житель увійти у призначену йому браму?
· Уявіть себе на місці сільського жителя. Як би ви поступили?
5. Учитель узагальнює висловлені учнями думки, звертаючи увагу на те, що багато негативних явищ у суспільстві пов'язані з нашим небажанням діяти, з мовчанням. Зміни, поява нових традицій завжди починаються з маленького крока, тобто із себе або з «проходу у свою браму».
Автор: І. Агарян
За матеріалам: Освіта.ua