Конспект уроку. Аналіз тексту Ф. Кафки "Як увійти у призначену для нас браму"

Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)

 

Дискусія "Увійти у свою браму"

Конспект уроку. Аналіз тексту Ф. Кафки "Як увійти у призначену для нас браму"

Мета: допомогти учням усвідомити, яким чином пристосовництво, безсилля, небажання діяти пов'язані з корупцією.

Методи: навчання й аналіз тексту, дискусія.  

ХІД УРОКУ

1. Учням роздається текст Ф. Кафки "Як увійти у призначену для нас браму".

2. Учні позначають найбільш важливі думки, записують критичні зауваження, що спадають на думку при прочитанні тексту.

3. Учитель повідомляє питання для дискусії: "Що зупинило сільського жителя?"

4. Для дискусії пропонуються запитання:

·         Чому сільський житель не ступив у браму? Чого він боявся?

·         Що він знайшов би, якби зважився порушити заборону та ступити у відриту браму?

·         Якби він ступив, не спитавши дозволу у воротаря, чи спробував би той його зупинити?

·         Що може нас зупинити, якщо ми йдемо у призначену для нас браму?

·         Як ви розумієте слова вартового: «Беру лише тому, щоб ти не подумав, начебто чогось не зробив»?

·         Чи міг сільський житель увійти у призначену йому браму?

·         Уявіть себе на місці сільського жителя. Як би ви поступили?

 

5. Учитель узагальнює висловлені учнями думки, звертаючи увагу на те, що багато негативних явищ у суспільстві пов'язані з нашим небажанням діяти, з мовчанням. Зміни, поява нових традицій завжди починаються з маленького крока, тобто із себе або з «проходу у свою браму».

Автор: І. Агарян

За матеріалам: Освіта.ua