Розвиток творчих здібностей дітей

Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)

 

Проект: На гостини до "Рукавички"

Розвиток творчих здібностей дітей

Мета проекту:

·         розвиток творчих здібностей дітей;

·         самореалізація малят у художній, мовленнєвій, музичній діяльностях.

Тривалість проекту 10 днів.

МОТИВАЦІЙНИЙ ЕТАП

Мета:

·         стимулювати бажання дітей брати участь в інсценізації української народної казки "Рукавичка";

·         викликати у малят бажання створити спільний проект, дати йому назву.

Завдання:

·         виявити рівень знань, умінь і навичок, наявний у вихованців на початку тематичного циклу;

·         спільно з дітьми створити древо цілей;

·         залучення батьків, музичного керівника до участі в проекті.

Заходи:

·         Перегляд вистави за участю артистів лялькового театру.

·         Пригода на прогулянці.

·         Бесіда "Хто, хто у рукавичці живе?"

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЕТАП

Мета:

·         збагатити ігрове середовище іграми, іграшками;

·         сформувати: навички культури спілкування; вміння вести діалог;

·         активізувати у дошкільників інтерес до інсценізації казки "Рукавичка"; бажання якомога більше дізнатися про професію актора.

·         розвивати спільну діяльність дітей і дорослих.

Заходи:

·         Виставка ілюстрацій до казки "Рукавичка".

·         Зустріч з колишнім випускником ДНЗ№5, майбутнім режисером і актором Дідівським О.В.

·         Бесіда "Казкові звірі".

 

РЕПРОДУКТИВНИЙ ЕТАП

Мета:

·         надати можливість кожній дитині практично застосувати набуті знання, навички та вміння;

·         розвивати у малят здатність передавати свої почуття невербально, інтонаційно передавати зміст мови героїв казки;

·         самостійно добирати відповідну атрибутику для створення конкретного образу.

·         формувати у малят вміння виходити із різних ситуацій;

·         вчити аналізувати дії героїв казки, додумувати кінцівку до неї.

·         формувати комунікативні навички дітей шляхом використання різних завдань;

·         удосконалювати вміння малят працювати в парах, групами.

Заходи:

·         Заняття інтегроване, розвивально-пізнавальне (художня література + алікація) "Рукавичка скликає друзів".

·         Заняття інтегроване, розвивально-пізнавальне (мовленнєве спілкування + математика) "Подорож у казку".

·         Музичне заняття "Зимова пісенька".

·         Фізкультура "Звірі взимку".

·         Дидактичні ігри і вправи на формування виразних рухів: "Передай настрій", "Назви емоції", "Різна хода".

·         Дидактичні ігри на добір атрибутики та декорацій: "Знайди господаря", "Ліс".

·         Етюди з елементами психогімнастики.

·         Гра-медитація "Я - зайчик".

·         Мовний тренінг "Розкажи лічилку".

УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ ЕТАП

Мета: узагальнити і систематизувати знання, навички і вміння набуті протягом попередніх етапів; налаштувати дітей на реалізацію творчого задуму.

Заходи:

·         Робота над текстом, ролями.

·         Репетиції.

·         Виготовлення декорацій.

·         Допомога батьків у виготовленні елементів костюмів.

 

ТВОРЧИЙ ЕТАП

Мета: розвивати творчу активність. Реалізувати творчий спільний задум.

Заходи: показ казки "Рукавичка" малятам молодших груп, батькам та працівникам ДНЗ.

ПІДСУМКОВИЙ ЕТАП

Мета: оцінити результати роботи, сприяти отримуванню дітьми задоволення від досягнутих результатів.

Заходи: пригадати і обговорити "З чого все почалося".

Автор проекту: вихователь ДНЗ №5 "Веселка" Ситненко Ірина Олександрівна

За матеріалам: Освіта.ua