Цикл уроків фізики для учнів 11 класу фізико-математичного профілю
Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)
ЗМІСТ
1. Вступ
2. Розробки уроків
2.1. Урок-гра з фізики на тему: “Механічні коливання”
2.2. Лабораторна робота на тему“Визначення показника заломлення скла”
2.3. Інтегрований урок з фізики та математики на тему “Складання диференціальних рівнянь за умовами прикладних задач”
2.4. Інтегрований урок з фізики та математики на тему “Застосування похідної й інтеграла до розв’язання фізичних задач”
3. Висновок
4. Література
Вступ
Расскажи — и я забуду…
Покажи — и я запомню…
Дай мне возможность действовать
самому —и я научусь.
Китайская мудрость
Фізика є обов’язковою складовою загальної середньої освіти, одночасно утворюючи міцний фундамент всього природознавства.
Фізика може й повинна бути цікавим, захоплюючим для учнів предметом, а вчитель продовжує залишатись центральною фігурою процесу навчання. Його знання, захопленість, талант, особисті якості – це складові успіху учнів.
Зміст шкільного курсу не можна вважати розв’язаною проблемою, конкретних рецептів для успішної роботи немає.
Викладання навіть стандартних тем шкільного курсу фізики може виглядати по-новому, якщо на будь-якій стадії знайомства з тим чи іншим
фізичним явищем буде враховано життєвий досвід самих учнів разом з застосуванням мультимедійних та інноваційних технологій.
Я впевнена в тому, що різнобічна діяльність учня на уроці наближає його до кінцевої мети шкільної освіти – становлення творчої особистості та її подальшої самореалізації.
Розробка уроку-гри з фізики на тему:
«Механічні коливання»
Мета уроку
· навчальна: повторити та закріпити основні поняття та закони з теми «Механічні коливання»; перевірити рівень засвоєння знань, понять, тверджень за допомогою проілюстрованих прикладів на основі задач, вміння застосовувати вивчене в знайомих і нових ситуаціях; формувати вміння застосувати одержані теоретичні знання в повсякденному житті для розвзнань, понять, тверджень за допомогою проілюстрованих прикладів на основі задач, вміння застосовувати вивчене в знайомих і нових ситуаціях; формувати вміння застосувати одержані теоретичні знання в повсякденному житті для розв’язання побутових питань.
· розвивальна:розвивати вміння систематизувати відомі фізичні факти, розвивати спостережливість, уміння встановлювати причинні зв'язки; формувати в учнів самостійну, творчу активність, ініціативу як стійкі якості особистості; виробляти вміння самостійно вчитися, поглиблювати або поповнювати знання; формувати в учнів позитивні мотиви учбової діяльності, пізнавальний інтерес, бажання вчитися, позитивне ставлення до навчання.
· виховна:розвивати уявне й логічне мислення, інтерес до експерименту; виховувати навички індивідуальної і колективної роботи; виховувати інформаційну культуру учнів, увагу, акуратність у виконанні роботи.