Урок-гра «Подорож по країні інтелектуалів»

Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)

 

Урок-гра

«Подорож по країні інтелектуалів»

Мета уроку

·        Навчальна: повторити та закріпити основні поняття та закони з теми «Механіка»; перевірити рівень засвоєння знань, понять, тверджень за допомогою проілюстрованих прикладів на основі задач, вміння застосовувати вивчене в знайомих і нових ситуаціях; формувати вміння застосувати одержані теоретичні знання в повсякденному житті для розвзнань, понять, тверджень за допомогою проілюстрованих прикладів на основі задач, вміння застосовувати вивчене в знайомих і нових ситуаціях; формувати вміння застосувати одержані теоретичні знання в повсякденному житті для розв’язання побутових питань.

·        Розвивальна:розвивати вміння систематизувати відомі фізичні факти, розвивати спостережливість, уміння встановлювати причинні зв'язки; формувати в учнів самостійну, творчу активність, ініціативу як стійкі якості особистості; виробляти вміння самостійно вчитися, поглиблювати або поповнювати знання; формувати в учнів позитивні мотиви учбової діяльності, пізнавальний інтерес, бажання вчитися, позитивне ставлення до навчання.

·        Виховна:розвивати уявне й логічне мислення, інтерес до експерименту; виховувати навички індивідуальної і колективної роботи; виховувати інформаційну культуру учнів, увагу, акуратність у виконанні роботи.

 

Обладнання: мультимедійний проектор або дошка, комп'ютер, комп'ютерна презентація (або окремі відеороліки з мультиплікаційного фільму «А-ну, постривай!»), демонстраційні плакатні картки, картки із завданням для самостійної роботи, склянки, папір, модель колеса, фото відомих фізиків, пісчаний годинник, таблиця для оцінювання журі (додатки додаються).

Тип уроку – урок комплексного застосування знань по темі «Механіка»

Зміст уроку

Вступ

   Сьогодні ми проводимо гру, яка називається «Подорож по країні Інтелектуалів». Всім подобається подорожувати. Ми з вами будемо подорожувати по казковій країні Інтелектуалів, мешканці якої мають власну мову, історію, закони і традиції. В подорожі приймають участь 4 команди, а також всі присутні. В кожній команді буде капітан, який відповідатиме за своїх подорожуючих, штурман, роль якого – вивчати маршрут та читати «дорожні знаки», лінгвіст, завдання якого – забезпечувати розуміння мови країни Інтелектуалів.

 

   За подорожжю буде дуже уважно спостерігати шановне журі.

 Зараз відбудеться презентація команд. Вирушаючи в подорож, мандрівники привітають нас, скажуть нам декілька слів. (привітання команд)

Спасибі командам.

 Зараз ми з вами знаходимось перед закритими воротами країни ІНТЕЛЕКТУАЛІВ. Щоб потрапити до неї, потрібно підібрати ключ від колодки. Цікаво яка команда першою відкриє для нас ворота країни? Максимальна оцінка на цьому рівні 14 балів. Оцінюються швидкість та правильність виконання завдань. (Капітани отримують завдання до кросворду.)Додаток № 1(кросворд)

Кожному, мабуть, зрозуміло, що жоден, навіть "найгеніальніший геній" не народився з довгою бородою чи історичними вусами. Спочатку всі великі люди були просто хлопчиками та дівчатками. Такими, як ти. Дехто, може, трохи кращий, а інші гірші за тебе. Зрозуміти це легко, а відчути значно складніше.

Мешканці міста «Цікаве» пропонують вам зацікавити їх юмористичною розповіддю про видатних фізиків, для того щоб гостинно прийняти вас у своєму місті. Додаток № 2(цікаві повідомлення про видатних фізиків)

ВИВЧЕННЯ МОВИ КРАНИ ІНТЕЛЕКТУАЛІВ (конкурс  лінгвістів)

Оцінювання: за кожний термін 0,1 б., за кожне вірне пояснення 0,5 б. Тепер ми з вами потрапили до країни Інтелектуалів . Насамперед потрібно знати мову, якою розмовляють мешканці міст та селищ. Лінгвісти кожної команди за 2 хвилини повинні написати якнайбільше слів-термінів, що відносяться до теми «Механіка». Потім необхідно пояснити два терміни за вибором журі.