Конспект-розробка інтегрованого уроку фізичної культури за темою: «Гімнастика. Рухливі ігри» у 5 класі

>

Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)

 

Конспект-розробка інтегрованого уроку фізичної культури за темою: «Гімнастика. Рухливі ігри» у 5 класі

 

 

Мета: 1. Повторити дихальні вправи,продовжити вивчати комплекс      розвивальних вправ з гімнастичною палицею

2. сприяти закріпленню вивченого матеріалу із загальноосвітніх предметів, розвитку рухових якостей

3. виховувати в учнів любов до щоденних занять фізичними вправами.

 

 

Тип уроку: гра - міжпредметна інтеграція уроку фізичної культури з уроками географії, математики, української, англійської мови.

 

 

Інвентар: гімнастичні палиці, обручі, набивні м’ячі, свисток, крейда, роздатковий матеріал,стійки (Н-75см, 50см), магнітна дошка, адміністративна мапа України, магнитики.

 

Зміст уроку

Дозування

Методичні вказівки

2

3

4

1. Підготовча частина (15хв)

Організація учнів до уроку:

-          шикування в одну шеренгу;

-          перевірити правильність постави;

-          рапорт;

-          привітання;

-          повідомлення завдань уроку;

-          дихальна гімнастика:

Впр.1- в.п. стійка ноги нарізно, руки на поясниці (великі пальці уперед)

1-2 – повільний глибокий вдох

3-4 – повільний повний видох ;

Впр.2- 1-4 – повільний глибокий вдох

5-7 – затримка дихання, 8- видох

1-8 – вільне дихання;

Впр.3- 1-2 – повільний глибокий вдох

3-7 – затримка дихання, 8- видох

1-8 – вільне дихання;

Впр.4- 1-2 - повільний глибокий вдох

3-10 – затримка дихання, 11- видох

1-16 – вільне дихання;

Впр.5- 1-4 - повільний глибокий вдох

5-8 – повільний повний видох

1-8 - вільне дихання;

 

2хв

 

 

 

 

 

3хв

2 рази

 

 

 

2 рази

 

 

2 рази

 

 

1 раз

 

 

1 раз

Фронтальний метод.

 

 

Здає учень

Звернути увагу на чіткість

 

 

Для правильної постави

Звернути увагу учнів, що таке дихання треба застосовувати під час перенесення та встановлення гімнастичних снарядів, виконання акробатичних вправ та під час підйому та перенесення вантажів.

 

Стройові вправи: повороти на місці

30с

Фронтальний метод

Гра «Світлофор»:

Учні шикуються в колону по одному і в повільному темпі біжать по спортзалу. Якщо вчитель показує жовтий світлофор – учні переходять на ходьбу. Якщо зелений – продовжують біг, якщо червоний – зупиняються.

2хв 30с

Зупинитись потрібно стрибком так, щоб не штовхнути товариша попереду («не зробити аварі»). Хто підчас гри неуважний, той стає замикаючим.

Відстань – 2 кроки.

Перешикування з колони по одному в колону по два.

30с

Поворотом у русі.

Комплекс ЗРВ з гімнастичною палицею:

 

 

  1. В.п. – ноги нарізно,палиця попереду.

1)      Палиця вгору,ліву ногу - назад на носок;

2)      В.п;

3)      Палиця вгору праву ногу – назад на носок;

4)      в.п;

 

 

 

 

4-6 разів

За поясненням без показу вчителя

 

Обличчя до гори, темп середній

  1. В.п– ноги нарізно,палиця попереду .

1) Поворот ліворуч, палиця вертикально

2) В.п.

3) Поворот праворуч, палиця вертикально

4) В.п.

 

4-6 разів

Амплітуда максимальна,темп середній.

  1. В.п.- ноги нарізно,палиця позаду під лікті.

1) Поворот ліворуч

2) В.п.

3) Поворот праворуч

4) В.п.

 

4-6 разів

Під час повороту тулуба ступні ніг від підлоги не відривати, темп середній.