Конспект уроку з німецької мови. Спорт. Введення ЛО
Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)
Спорт. Введення ЛО
Конспект уроку з німецької мови
Практичні цілі: ввести та активізувати вживання нових лексичних одиниць з теми «Спорт», продовжувати формувати вміння вести групову бесіду, закріпити графічний образ вивчених слів, вчити висловлювати свою думку, закріпити вживання структури „Ich interessiere mich für…”
Освітні цілі: розширювати філологічний кругозір учнів
Розвиваючі: розвивати логічне мислення, довільну увагу, мовленнєву реакцію та уяву учнів в умовах партнерської роботи, навички діалогічного та монологічного мовлення.
Виховні цілі: виховувати інтерес до спорту, як до здорового способу життя, прагнення вдосконалювати себе, виховувати відчуття колективізму.
Обладнання уроку: тематичні малюнки, дидактичний матеріал для ігор, магнітофон, опорні схеми
Тип уроку: комбіновано – мовленнєвий
Хід уроку
І. Початок уроку
1.Організація класу
2.Мовленнєва зарядка
А)Jetzt möchte ich fragen: Wie geht es euch?
Б) « Leben ist Bewegung, Bewegung ist Leben!»
1. Фонетична зарядка
Sport ist gesund.
Sport treiben – gesund bleiben.
Wer gewinnen will, muss auch verlieren können.
ІІ. Основна частина уроку
2. Повідомлення теми і цілей уроку
Das heutige Thema heißt „ Sport“ und welche Assoziationen habt ihr mit diesem Wort?
SPORT
5.Введення ЛО
- хорове повторення Впр.1 ст.89,
- впр.4 іншомовні слова
6.Активізація вживання лексики теми. Робота в парах.
Ergänze die Sätze! Übung 6 s.90
7.Робота в малих групах.
Welcher Sport ist das? Was passt? (Ping Pong 1)
А - B - C - D - E - F -
8.Два – чотири– всі разом
Teile die Sportarten in Winter – und Sommersportarten ein!
Wintersportarten
|
Sommersportarten |
Ski fahren |
Fußball spielen |
|
|
|
|
|
|
|
|
9. Пауза для релаксації
Пісня „ Das Lied vom Sport- Supermann“
10.Лексична таблиця. Знайти 9 cлів з теми «Спорт»
t |
u |
s |
c |
h |
w |
i |
m |
m |
e |
n |
o |
k |
a |
m |
p |
f |
h |
l |
a |
u |
f |
b |
o |
b |
a |
s |
b |
o |
x |
e |
n |
b |
a |
l |
l |
t |
s |
k |
i |
s |
r |
e |
i |
t |
e |
n |
t |
t |
u |
r |
n |
e |
n |
t |
e |
n |
n |
i |
s |
11.Карусель ( зовніщнє коло та внутрішнє коло) 1
Інтерв’ю