Проведення бінарного уроку з предмету: «Людина і суспільство” та «Основи правових знань»

Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)

 

Проведення бінарного уроку з предмету: «Людина і суспільство” та «Основи правових знань» 

Методична мета уроку:

використання інтерактивних технологій та проведення уроку-мандрівки під час бінарного уроку 

Урок

Тема: Сім’я як соціальна ланка суспільства.

Мета:

Навчальна : Охарактеризувати сім'ю як соціальну ланку суспільства, логічно пов’язати її з предметом   основи правових знань. Розкрити ознаки сім’ї в суспільстві, активізувати та узагальнити знання учнів про поняття сім'я” та “правові засади сімейних стосунків”.

Розвиваюча: Розвивати вміння аналізувати, уявляти та робити висновки , навички спілкування, правильної поведінки в сім’ї.

Виховна: виховувати повагу до родини, культуру стосунків.

Тип уроку: Нестандартний урок

Вид уроку:бінарний урок, (людина і суспільство, основи правових знань), урок-мандрівка.

Дидактичне забеспечення: Роздаткові схеми: “Структура української сім'ї”, “Права і обов'язки членів сім'ї”, словники опорних термінів, схема “Родинний будинок”

Матеріально-технічне забезпечення: комп’ютер, мультимедійний проектор, екран, навчальні фільми.

Довідка

Уроки-мандрівки будуються на вмінні учнів уявляти, мандрувати «у часі». Такі уроки проводяться в умовах комп’ютерного кабінету, передбачають підвищення ефективності уроку.

 

План уроку:

1. Організаційний момент.

2. Мотивація уроку.

3. Вивчення нового матеріалу.

4. Закріплення вивченого матеріалу.

5. Узагальнення, систематизація і контроль знань та вмінь учнів.

6. Підведення підсумків уроку. 

7. Домашнє завдання.

 

Хід уроку:

І. Організаційний момент: перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Мотивація учнів: здійснюється за допомогою запропонованої учням життєвої ситуації, яка виводиться на екран через мультимедійний проектор

Життєва ситуація:

Мати і дочка готуються до зустрічі гостей. Мати порається на кухні, дочка прибирає свою кімнату. На прохання матері допомогти дівчина відповіла, що не може, бо вони чітко визначили свої обов’язки, тому кожна повинна виконувати своє завдання. Адже вони – сім’я, тому повинні поважати інтереси одне одного.

Питання:

1.     Чи згодні ви з дочкою?

2.     Яке місце посідає сім’я в суспільному житті?

(Викладач права нагадує учням, що на 1 курсі на уроках «Основи права» вивчали тему «Сімейне право» і розглядали питання щодо сімейного кодексу.)

3.     Давайте згадаємо, які ви знаєте основані права і обов’язки членів родини? (Батьки і діти зобов’язані подавати взаємну моральну підтримку та матеріальну допомогу один одному)

4.     Чи з правої точки зору правильно вчинила донька?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу : оголошення теми, мети, завдання уроку. За допомогою мультимедійного проектора на екран виводиться презентація з темою і планом, та які учні записують у зошит.