Тема: Ознайомлення з дією множення. Знак множення.
Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)
Урок математики
Тема: Ознайомлення з дією множення. Знак множення.
Мета: Ознайомити з дією множення, знаком множення; вчити замінювати приклади на додавання, прикладами на множення. Формувати в учнів уміння самонавчання.
Розвивати мислення, оперативність у виконанні завдань;
Виховувати пошану до традицій українського народу, прагнути вивчати народні символи України.
Обладнання: Таблиця «множення», демонстраційні таблиці, план уроку у вигляді віночка з стрічками, схема до задачі, індивідуальні картки.
І. Організаційний момент
Любі діти. У наш клас
Завітали гості щирі
Привітаймо в добрий час
Гостей посмішкою й миром
Привітайтесь!
- Кому дозволимо сісти першим?
Дівчаткам
Правильно, спочатку краса, а потім сила
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
- Сьогодні на уроці ми ознайомимось з дією множення, знаком множення, вчитимемо замінювати приклади на додавання прикладами на множення, розвиватимемо мислення, оперативність у виконанні завдань, будемо виховувати почуття пошани до традицій українського народу.
ІІІ. Стимулювання та мотивація навчально - пізнавальної діяльності.
- У дитинстві я полюбляла плести віночок. За українськими народними традиціями віночок завжди був і є одвічним символом добра і надії, краси і молодості.
- Віночок – це не тільки прикраса, це оберіг. Вважалося, що він володіє
надприродною силою, що біль знімає, і волосся береже.
Подивіться, який красивий віночок у нас.
- Сьогодні ми будемо вплітати у віночок нашого уроку – стрічки математичних завдань. Ви знаєте, цей віночок не простий, а чарівний, ось якими краплинками – росинками оточений він, адже вода – це символ сили і здоров’я.
А чарівність його залежатиме саме від вас. Якщо ви будете старанні, то віночок стане символом нашого з вами успіху. Готові працювати?
За допомогою карток успіху: будете сигналізувати про свою роботу. Покажіть мені свій настрій з яким працюватимете. Тож часу уже не гаймо! До роботи поспішаймо.
IV. Усна лічба. Вчитель виставляє зелену стрічку, яка символізує молодість і красу.
1. Продовжити ряд чисел
2,4, 6,…до 20
2.Гра «Ланцюжки»
3+3+3+3+3=15
5+5+5+5=20
2. Бліц – турнір
1.Скільки крил у трьох горобців?
2. Скільки ніг у п’яти страусів?
3. Скільки вух у чотирьох зайчиків?
V. Вивчення нового матеріалу
Наступна стрічка помаранчева – символ хліба.
Каліграфічна хвилинка (Діти читають вірш)
Зошит свій я відкриваю
Навкоси його кладу
Ручку я ось так тримаю,
Сяду рівно не зігнусь
Буду я писати гарно
До роботи я берусь!
Запишіть число, класна робота
К.хв.: Напишіть: 2 – п’ятірки, 3 – трійки, напишіть цифру два стільки разів, скільки вам років.
Наступна стрічка – жовта – символ сонця.
А тепер дивимося на дошку:
- Розгляньте малюнок: