Тема: Ознайомлення з дією множення. Знак множення.

Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF) 

 

Урок математики

Тема: Ознайомлення з дією множення. Знак множення.

Мета: Ознайомити з дією множення, знаком множення; вчити замінювати приклади на додавання, прикладами на множення. Формувати в учнів уміння самонавчання.

Розвивати мислення, оперативність у виконанні завдань;

Виховувати пошану до традицій українського народу, прагнути вивчати народні символи України.

Обладнання: Таблиця «множення», демонстраційні таблиці, план уроку у вигляді віночка з стрічками, схема до задачі, індивідуальні картки. 

І. Організаційний момент

Любі діти. У наш клас

Завітали гості щирі

Привітаймо в добрий час

Гостей посмішкою й миром

Привітайтесь!

-         Кому дозволимо сісти першим?

Дівчаткам

     Правильно, спочатку краса, а потім сила

 

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

-         Сьогодні на уроці ми ознайомимось з дією множення, знаком множення, вчитимемо замінювати приклади на додавання прикладами на множення, розвиватимемо мислення, оперативність у виконанні завдань, будемо виховувати почуття пошани до традицій українського народу.

ІІІ. Стимулювання та мотивація навчально - пізнавальної діяльності.

-         У дитинстві я полюбляла плести віночок. За українськими народними традиціями віночок завжди був і є одвічним символом добра і надії, краси і молодості.

-         Віночок – це не тільки прикраса, це оберіг. Вважалося, що він володіє

     надприродною силою, що біль знімає, і волосся береже.

     Подивіться, який красивий віночок у нас.

-         Сьогодні ми будемо вплітати у віночок нашого уроку – стрічки математичних завдань. Ви знаєте, цей віночок не простий, а чарівний, ось якими краплинками – росинками оточений він, адже вода – це символ сили і здоров’я.

А чарівність його залежатиме саме від вас. Якщо ви будете старанні, то віночок стане символом нашого з вами успіху. Готові працювати?

За допомогою карток успіху: будете сигналізувати про свою роботу. Покажіть мені свій настрій з яким працюватимете. Тож часу уже не гаймо! До роботи поспішаймо.

IV. Усна лічба. Вчитель виставляє зелену стрічку, яка символізує молодість і красу.

1.     Продовжити ряд чисел

2,4, 6,…до 20

 

2.Гра «Ланцюжки»

3+3+3+3+3=15

5+5+5+5=20

2.     Бліц – турнір

1.Скільки крил у трьох горобців?

2. Скільки ніг у п’яти страусів?

3. Скільки вух у чотирьох зайчиків?

 

V. Вивчення нового матеріалу

Наступна стрічка помаранчева – символ хліба.

Каліграфічна хвилинка (Діти читають вірш)

Зошит свій я відкриваю

Навкоси його кладу

Ручку я ось так тримаю,

Сяду рівно не зігнусь

Буду я писати гарно

До роботи я берусь!

Запишіть число, класна робота

 К.хв.: Напишіть: 2 – п’ятірки, 3 – трійки, напишіть цифру два стільки разів, скільки вам років.

Наступна стрічка – жовта – символ сонця.

А тепер дивимося на дошку:

- Розгляньте малюнок: