Урок-подорож з математики у 5 класі з теми „Додавання і віднімання натуральних чисел”

Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)

 

УРОК-ПОДОРОЖ З МАТЕМАТИКИ У 5 КЛАСІ З ТЕМИ „ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ”

Тема. Додавання і віднімання натуральних чисел.

Мета: Формувати навички додавання і віднімання натуральних чисел, які більші за мільйон.

Розвивати вміння логічно мислити, аналізувати, узагальнювати, робити висновки.

Виховувати інтерес до предмету, повагу до інших народів, бути толерантними до однокласників.

Тип уроку. Закріплення навичок і вмінь.

Обладнання: картки, малюнки, комп’ютер, проектор, презентація.  

ХІД УРОКУ 

І.Організація класу.

Учитель.   Доброго ранку, діти. Ми продовжуємо вивчати тему „Додавання і віднімання натуральних чисел”. Сьогодні на уроці будемо вчитися додавати і віднімати натуральні числа, які більші за мільйон. На уроці ви покажете наскільки ви вмієте застосовувати ці вміння при розв’язуванні задач та прикладів. Наш урок ми проведемо у вигляді подорожі космосом. Тому що у космосі зустрічаються дуже великі числа. Це і вага планет, зірок, відстані між ними. Для подорожу об’єднаємося у чотири команди - космічні екіпажі. Винагородою за правильні відповіді будуть зірочки. У конвертах знаходяться літери, складіть назву екіпажу. (Буран, Європа, Комета, Зірка).

 

ІІ. Мотивація.

Учитель.   З великими числами ми зустрічаємося у повсякденному житі. І тому дуже важливо вміти виконувати дії із ними правильно і швидко. Наведіть приклади де зустрічаються числа, які більші за мільйон.

 

Учні в групах обговорюють і наводять приклади (за кожний приклад отримують зірочку):

-           кількість мікробів в організмі людини,

-           кількість літрів води в океані,

-           кількість крапель у дощовій хмарі,

-           кількість листочків на дереві,

-           кількість волосся на голові у людини,

-           кількість зерняток у тонні пшениці і т.д.

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

Учитель. Молодці. Діти, послухайте, хтось плаче у нас під дверима (відкриває двері на порозі учень, переодягнений у інопланетянина).

Учень. Я загубився, ми з батьком подорожували на зоряному драндуліті, а потім під час приземлення, ми загубили один одного.

Учитель. Як тебе звати.

Учень. Звіть мене О-о-о.

Учитель. Діти, нам потрібно допомогти О-о-о. О-о-о, розкажи нам звідки ти до нас прилетів.

Учень. Я прилетів з планети, яка знаходиться на відстані від Сонця. Це дуже велике число. Дуже велике. Я не знаю. Я не вмію їх розрізняти.

Учитель. Діти, давайте звернемося по допомогу до магічного комп’ютеру. Ось мапа Сонячної системи.