Тема уроку. Розв’язування прикладних задач по темі «Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл»

Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)

 

Автори: Синчило Ірина Павлівна, викладач Оріхівського сільськогосподарського технікуму, Дяченко Світлана Михайлівна, вчитель Оріхівського НВК №2 

Пропонуємо розробку уроку геометрії в 11 класі по темі «Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл». Мета уроку систематизувати та узагальнити знання учнів через повторення теоретичного матеріалу та роз’язування прикладих задач. Урок проводиться у вигляді ділової гри «Трудовий ярмарок». Під час гри учні діляться на три групи, «проходять співбесіду» для «влаштування» на роботу до трьох підприємств: Оріхівське житлово-комунальне господарство, ТОВ «Україна – Нова», Селянсько-фермерське господарство «Міраж». Допомагають проводити урок шість учнів, які грають ролі директорів та головних бухгалтерів підприємств. Рецензією є домашнє завдання, матеріалами співбесіди – самостійна робота, виконана на уроці. Самостійна робота складається із задач, які мають прикладний характер.

 

Тема уроку. Розв’язування прикладних задач по темі «Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл»

Тип уроку. Уроксистематизації та узагальнення вивченого матеріалу у формі ділової гри.

Мета уроку. Повторити теоретичний матеріал по темі «Площі поверхонь та об’єми геометричних тіл»; систематизувати та узагальнити знання учнів. Застосувати математичні знання під час розв’язання прикладних задач. Формувати просторову уяву, розвивати бажання пізнавати нове, прививати інтерес до математики. Виховувати почуття відповідальності, вміння швидко і правильно приймати відповідні рішення; старанність у навчанні

Обладнання: мультимедійний комплекс, карточки завдання для самостійної роботи, моделі многогранників та тіл обертання, реферати, мікрокалькулятор.

 

Хід уроку

1 .Організаційна частина.  Повідомлення теми та мети уроку.

2. Мотивація навчальної діяльності.

Вчитель: Цей урок ми проведемо у вигляді «Трудового ярмарку». Я представляю вам «гостей» нашого уроку. Це директори та головні бухгалтери трьох підприємств: Оріхівськог житлово-комунальне господарства, ТОВ «Україна – Нова», Селянсько-фермерське господарства «Міраж». Кожен з вас «пройде співбесіду» для влаштування на роботу. Рецензією буде ваше домашнє завдання. Але для того, щоб добре «пройти співбесіду» необхідно повторити вивчений матеріал.

3. Узагальнення та систематизація понять ( фронтальне опитування з використанням мультимедійного комплексу[1]))

-         Які види многогранників ви знаєте ?

-         Які тіла обертання ви знаєте ? 

-         Дати означення призми.

-         Назвіть елементи призми.


[1] Частина матеріалу з’являється на екрані після відповідей учнів