Картка контролю теоретичних знань
Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)
Картка контролю теоретичних знань 1 Нерівності
Варіант 1 ------------------------------------------------------
Прізвище, ім'я Клас
1. Якщо а-b>0, то а□Ь.
2. Якщо т-п = -0,5, то m□п.
3. Число -2 є розв'язком нерівності
3x < 8, оскільки___________________
Картка контролю теоретичних знань 1 Нерівності
Варіант …………………………………………………
Прізвище, ім'я Клас
1. Якщо a-Ь<0, то а □b
2. Якщо m-n = 1,4, то т□п.
3. Число -5 є розв'язком нерівності
2х>-15, оскільки________________
4.Позначте правильні нерівності, якщо х>3.
□А -2х<-6 □ В х-3<0
|
□Б х + 2>5 □Г -2х>-6
5.Позначте правильні твердження, якщо а, Ь, с, d— додатні числа, причому с-а>0, Ь-а<0, d-с>0.
□А а<d
□Б У порядку зростання на числовій прямій числа містяться
у послідовності: а,Ь, с, d
□В
□Г Ь<с
6. Користуючись означенням, доведіть нерівність (х-22) >х2-4х.
4. Позначте правильні нерівності, якщо
х<-3.
□ А -2х>6 □ В х + 3>0
□ Б х + 4<1 □Г -2х<6
5.Позначте правильні твердження, якщо а, Ь, с, d— від'ємні числа, причому d-с<0,
Ь-d<0, Ь-а>0.
□ А а<с
□ Б У порядку зростання на чис-
ловій прямій числа містяться
у послідовності: a, Ь, с, d
□ B
□ Г Ь<с
6.Користуючись означенням, доведіть нерівність (х + 2)2 >х2+4х.
7. Перетворіть вираз х2 -2х + 3 і доведіть, що його значення — додатне число.
8. Перетворіть вираз х2-6х + 10 і доведіть, що його значення – додатне число.