Тема. Перевірка навичок читання, звукового та складового аналізу слів.

Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF) 

 

Тема. Перевірка навичок читання, звукового та складового аналізу слів.

           Використання ігор на уроці навчання грамоти.

Мета. Закріплювати в учнів навички читання у формі гри, уміння робити звуковий та складовий аналіз слів, розвивати зв’язне мовлення. Виховувати у дітей любов до природи і повагу до народних свят.

Обладнання. Ілюстрація із зображенням св. Миколая, снігуроньки, предметні малюнки, роздатковий матеріал (ялиночки, паперові ялинкові іграшки, макети великих ялинок). ТЗН (мультимедійний диск із завданнями.

 

Хід уроку.

        I.            Актуалізація опорних знань.

·         Гра „ Крок “.

-          Сьогодні ми почнемо урок з гри „ Крок “.

Клас поділено на три групи. Кожний задумує слово на задану тему, при тому роблячи стільки кроків вперед , скільки у слові складів і по складах вимовляє своє слово.

1гр. – на тему „ Зима “.

2гр. – на тему „ Школа “.

3гр. – на тему „ Літо “.

      II.            Закріплення вивченого матеріалу.

·         Робота в парах.

Учням роздано конверти ( 1 на парту ),у яких знаходиться малюнок із зображенням метелика (див. додаток ). Вчитель читає загадку, а учні повинні відгадати, що за малюнок знаходиться у конверті.

 

„ Квітку я зірвать хотіла –  

Квітка раптом полетіла! “

                                 ( Метелик )

 

·         Хвилинка мислення.

Діти розповідають по яких ознаках впізнали метелика, що цікавого знають про нього і описують його.

·         Звукобуквений аналіз слів.

Учні працюють в парі, роблячи звуковий аналіз слова (на поданих карточках, використовуючи звукові фішки). А двоє учнів біля дошки викладають схему до слова метелик також використовуючи звукові фішки. Після того, як завдання виконано проводиться взаємоперевірка.

        I.            Мультимедійні завдання.