Методологічний зміст навчання англійської мови на початковому етапі

Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF) 

 

Автор: Капуш Валентина Петрівна – заступник директора з НВ роботи Овруцької гімназії імені Андрія Малишка, вчитель англійської мови, старший вчитель, спеціаліст І категорії 

Рецензенти: Гуденко В. Б. – методист райметодкабінету відділу освіти Овруцької райдержадміністрації.

Аксьонова О. Ю. – голова методичного об’єднання вчителів іноземної мови, вчитель англійської мови Овруцької гімназії  

Затверджено методичною радою рай методкабінету відділу освіти Овруцької райдержадміністрації

Протокол № 1, від 30.09.09 

Зміст

Вступ

1.     Навчання англійської мови на початковому етапі

2.     Вивчаємо алфавіт

A.         Зміст навчання алфавіту

B.         Методологічний зміст навчання орфографії

C.         Технологія навчання письма літер

D.         Робота з набірним полотном

E.          Ігри для знайомства з алфавітом

F.           Лінгвістичні вправи

3.     Формування знань, навичок і вмінь з

іноземної мови(психологічний аспект)

4. Калейдоскоп уроків

5.Дидактична мозаїка

 

Вступ.

         Професія вчителя дарує спілкування з людиною в найкращу пору її життя - в дитинстві та юності, коли серце відкрите для добра і краси, радості й пізнання, ще не стало жорстоким, не пізнало болю й гіркоти поразок, розчарувань та образ. Бути причетним до долі своїх вихованців, коли вони ростуть і формуються духовно, коли вони розумнішають, вчаться жити, дружити, лю бити, - означає жити молодим почуттям, заряджатися від дітей оптимізмом та енергією життя.

             Моя мета – допомогти кожній дитині повною мірою реалізувати свої здібності в країні англійської мови, віднайти в душі кожного учня ті чутливі струни. Звучання яких зіллється в повну гармонію співпраці учителя і учня. Я прагну, щоб кожній дитині було комфортно мандрувати стежиною знань в Країні англійської мови. Створюю ауру взаємодопомоги, такий мікроклімат, який сприяє повному взаєморозумінню, дружній підтримці. Він має стати тим фундаментом, на якому виростуть міцні, надійні стіни Храму Знань, наукових пошуків, творчого натхнення.

               Науково-методичний посібник містить теоретичні та практичні матеріали з досвіду роботи які будуть необхідні і молодим вчителям і досвідченим, тому що кожному педагогу потрібно підвищувати свій професійний рівень. Матеріал дасть нагоду вчителю швидко урізноманітнити процес занурення учнів у розвиток навичок читання, говоріння і письма англійською. Чарівна суміш ретельно відібраних завдань дозволить учителю перетворити пізнання англійською на цікаву розвивальну гру. Детальні методичні рекомендації, велика кількість вправ, презентацій буде потрібною вчителям, батькам, учням.

 

Навчання англійської мови на початковому етапі.

            Все нове цікаве дітям. Навіть вчитель, який прийшов на урок і поведе їх чарівною стежкою знань по Країні англійської мови. І від того, якою буде ця стежина знань залежать майбутні знання учня. Чи стане англійська мова його улюбленим предметом, чи стане він із задоволенням розповідати батькам про свої подорожі в цю країну знань, чи буде він із нетерпінням чекати кожного уроку англійської. І все це залежить саме від нас, вчителів.

            Кожен вчитель переступивши поріг класу і заглянувши в допитливі очі учнів повинен :

1) сподобатися учням;

2) зацікавити їх;

3) вмотивувати їм необхідність і значущість володіння англійською мовою в сучасному світі.

Ми повинні забезпечити наступність навчання іноземною мовою в усьому курсі середньої школи, сформувати базові навички і вміння необхідні для подальшого розвитку комунікативної компетенції. Здійснити формування навичок і вмінь для спілкування в усній і писемній формах у межах сфер і ситуацій визначених програмою у відповідності до вікових особливостей учнів. Домінуючими є репродуктивні види діяльності. Вчити виконувати творчі нескладні завдання.