Вправи і задачі на закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Складання задач вивчених видів.

Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)

Вправи і задачі на закріплення вивчених таблиць множення і ділення.
Складання задач вивчених видів.

Конспект уроку з математики (3кл.)
підготувала вчитель початкових класів, вищої категорії
Тернопільської ЗОШ №27
Газилишин Наталія Богданівна


Мета. Закріпити знання учнів про вивчені таблиці множення і ділення, вправляти учнів у розв’язуванні рівнянь, складанні і розв’язуванні задач на зведення до одиниці та за поданим виразом. 
    Розвивати мислення, вміння пояснювати свої дії та відповідні мовленнєві уміння, пов’язані з використанням математичних термінів.
    Виховувати любов до національних звичаїв і традицій, повагу до ровесників і старших людей, бажання самостійно працювати.

Обладнання. План уроку у вигляді потягу із санок, картки для групової роботи, малюнок для складання задачі, японські кросворди, квадрати, таблиця з результатами математичного диктанту, картки з результатами рівнянь, об’ємні аплікації  - ялинка, сніжинка , дзвіночок, іграшки, гаманці з грошима.

 

І. Організація класу. 

Нам дзвінок сповістив,

Час за парти сідати

Уважними бути

Урок розпочинати. 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми  і мети уроку. 

    Діти, я запрошую вас у цікаву математичну мандрівку,

Під час якої закріпимо знання вивчених таблиць множення і ділення, розв’яжемо задачі вивчених видів. А подорожувати

будемо ось цими санчатами і повезе нас веселе ведмежатко.

Написи на саночках – це план, за яким ми будемо працювати. Коли ви виконаєте усі завдання, то прочитаєте вислів, схований під написами.

    То ж не гаймо часу і розпочинаємо нашу подорож.

   Учнів розділено на три групи. В кожній групі є історик, керівник, помічник.

    Помічник користується інструкцією і оцінює відповіді товаришів, роздаючи бонуси.(Додаток 1.)

 

ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу. ( Проведення подорожі). 

                               План

1.Пишемо каліграфічно./Прохання ведмедика/

2.Рахуємо швидко.

3.Обчислюємо точно.

4.Працюємо самостійно.

5.Відпочиваємо весело.

6.Творимо разом.

7.Ділимо на частини.

                (Додаток 2.) 

1. «Пишемо каліграфічно».

 -   З початком зими ви вже відчули радість, яку несе місяць грудень. Адже незабаром свято чудотворця Миколая і ви всі

з нетерпінням чекаєте подарункового ранку 19 грудня.

-    А що ви знаєте про святого Миколая?

-    Історики, прошу зробіть повідомлення.

 

Історик 1. Дуже давно, понад 1700 років у Малій Азії, в місті Парі народився Миколка. Батьки старанно і з любов’ю

Виховували свого сина. Але незабаром померли. Хлопця виховували родичі. І вже тоді він вирішив роздати усю свою спадщину бідним людям.

 

Історик 2.    За повір’ям, у ніч з 18 на 19 грудня опускається з неба на землю св.Миколай – чудотворець. Він заходить до

кожної оселі і дарує дітям чудові гостинці.

 

Історик 3. Св. Миколай ще хлопчиком мав старого і мудрого учителя. Якось вони читали Святе письмо, а там було написано : «Лівиця не відає, що робить правиця.»

«Учителю , поясніть, як це розуміти?» - запитав хлопчина.

Коли робиш добро іншому, то не треба хвалитися. Потрібно

робити добро не на показ, а на людську радість.

    - Як ви готувалися до цього свята?

/Писали листи, гарно вчилися, допомагали батькам./

-        Отож, якщо хтось був нечемним, то негайно поспішайте виправитись, щодня робіть добрі справи і св.Миколай прийде до вас 19 грудня з дарунками.

-        А з яких цифр складається число 19?      /1 і 9/

-        Запишіть каліграфічно рядок цифр 1 і 9.

-        Обведіть найкращу цифру. /Діти виконують завдання в зошиті./

Вчитель відкриває перше віконечко - «Робіть».