Вправи і задачі на закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Складання задач вивчених видів.
Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)
Вправи і задачі на закріплення вивчених таблиць множення і ділення.
Складання задач вивчених видів.
Конспект уроку з математики (3кл.)
підготувала вчитель початкових класів, вищої категорії
Тернопільської ЗОШ №27
Газилишин Наталія Богданівна
Мета. Закріпити знання учнів про вивчені таблиці множення і ділення, вправляти учнів у розв’язуванні рівнянь, складанні і розв’язуванні задач на зведення до одиниці та за поданим виразом.
Розвивати мислення, вміння пояснювати свої дії та відповідні мовленнєві уміння, пов’язані з використанням математичних термінів.
Виховувати любов до національних звичаїв і традицій, повагу до ровесників і старших людей, бажання самостійно працювати.
Обладнання. План уроку у вигляді потягу із санок, картки для групової роботи, малюнок для складання задачі, японські кросворди, квадрати, таблиця з результатами математичного диктанту, картки з результатами рівнянь, об’ємні аплікації - ялинка, сніжинка , дзвіночок, іграшки, гаманці з грошима.
І. Організація класу.
Нам дзвінок сповістив,
Час за парти сідати
Уважними бути
Урок розпочинати.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.
Діти, я запрошую вас у цікаву математичну мандрівку,
Під час якої закріпимо знання вивчених таблиць множення і ділення, розв’яжемо задачі вивчених видів. А подорожувати
будемо ось цими санчатами і повезе нас веселе ведмежатко.
Написи на саночках – це план, за яким ми будемо працювати. Коли ви виконаєте усі завдання, то прочитаєте вислів, схований під написами.
То ж не гаймо часу і розпочинаємо нашу подорож.
Учнів розділено на три групи. В кожній групі є історик, керівник, помічник.
Помічник користується інструкцією і оцінює відповіді товаришів, роздаючи бонуси.(Додаток 1.)
ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу. ( Проведення подорожі).
План
1.Пишемо каліграфічно./Прохання ведмедика/
2.Рахуємо швидко.
3.Обчислюємо точно.
4.Працюємо самостійно.
5.Відпочиваємо весело.
6.Творимо разом.
7.Ділимо на частини.
(Додаток 2.)
1. «Пишемо каліграфічно».
- З початком зими ви вже відчули радість, яку несе місяць грудень. Адже незабаром свято чудотворця Миколая і ви всі
з нетерпінням чекаєте подарункового ранку 19 грудня.
- А що ви знаєте про святого Миколая?
- Історики, прошу зробіть повідомлення.
Історик 1. Дуже давно, понад 1700 років у Малій Азії, в місті Парі народився Миколка. Батьки старанно і з любов’ю
Виховували свого сина. Але незабаром померли. Хлопця виховували родичі. І вже тоді він вирішив роздати усю свою спадщину бідним людям.
Історик 2. За повір’ям, у ніч з 18 на 19 грудня опускається з неба на землю св.Миколай – чудотворець. Він заходить до
кожної оселі і дарує дітям чудові гостинці.
Історик 3. Св. Миколай ще хлопчиком мав старого і мудрого учителя. Якось вони читали Святе письмо, а там було написано : «Лівиця не відає, що робить правиця.»
«Учителю , поясніть, як це розуміти?» - запитав хлопчина.
Коли робиш добро іншому, то не треба хвалитися. Потрібно
робити добро не на показ, а на людську радість.
- Як ви готувалися до цього свята?
/Писали листи, гарно вчилися, допомагали батькам./
- Отож, якщо хтось був нечемним, то негайно поспішайте виправитись, щодня робіть добрі справи і св.Миколай прийде до вас 19 грудня з дарунками.
- А з яких цифр складається число 19? /1 і 9/
- Запишіть каліграфічно рядок цифр 1 і 9.
- Обведіть найкращу цифру. /Діти виконують завдання в зошиті./
Вчитель відкриває перше віконечко - «Робіть».