Тема. Вправи на закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задачі на кратне порівняння двох часток за поданим планом.
Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)
Урок – вінок ( математика, 3 клас )
Тема. Вправи на закріплення вивчених таблиць множення і ділення.
Розв’язування задачі на кратне порівняння двох часток за поданим
планом.
Мета. Закріплювати навички табличного множення і ділення.
Формувати вміння розв’язувати задачі на кратне порівняння двох
часток.
Розвивати мислення, кмітливість, оперативність у виконанні
математичних завдань.
Виховувати пошану до традицій українського народу, прагнення
вивчати народні символи України.
Обладнання. Структурні записи на дошці. Кошик із вирізаними з кольорового паперу квітами волошки, барвінку, ромашки, маку ( для відзначення правильних відповідей на уроці ). Зелена стрічка.
Хід уроку
I.Організація класу до уроку
У нас на уроці гості. Привітаємося.
- Добрий день !
Сіроокі дівчатка,
Ясноокі хлоп’ята,
Заспокойтеся, сядьте,
Час вже працювати.
II. Повідомлення теми й мети уроку
- Сьогодні на уроці ми повторимо зв’язок дій множення та ділення, будемо вчитися розв’язувати задачі на три дії.
Виконуючи математичні завдання, ви познайомитесь із рослинними символами України, з яких ми сплетемо вінок.
У давнину віночки в Україні виплітали з різного зілля від весни і до пізньої осені. Український віночок служив не тільки окрасою голови. Вважалося, що у ньому є чарівна сила, що і біль знімає, і волосся береже.
- До кінця уроку ми виплетемо вінок, який покладемо у наш класний куточок символів України.
- У цьому кошику є багато паперових квітів: волошки, барвінок, ромашки, маки. Їх ви отримаєте протягом уроку за правильні відповіді і будете класти на свої зелені стрічки.Кожна квітка варта трьох балів.
Відповідальними в групах будуть: Юля, Денис, Євген, Даша.
III.Контроль та корекція знань учнів
а) Робота з перфокартами
- Символом відданості в українському вінку є одна квітка.
- Послухайте загадку:
Сині зірочки пухнасті
Виглядають з жита,
Мов веселі оченята.
Як їх не любити!
Синьоокі волошки завжди приваблювали своєю тендітною скромною красою. Її ми вплетемо, розв’язавши приклади на квітах-перфокартах.
- Працюємо по черзі з коментуванням. Коментуємо.
95-8*5 36:6+25 40-24:4 36+18:3
95-72:8 32:8+25 40-27:3 36+21:3
95-63:7 56:8+25 40-5*4 36+6*4
95-7*6 9*5+25 40-3*6 36+7*4
Перевірка.
- Юля ( Денис, Євген, Даша ) назви відповіді.
- Все правильно ! Всі отримують ( кожен отримує ) квітку.
Цю квітку можна зустріти у житньому полі. Синій колір волошки символізує чисту радість та сподівання, що живуть у кожній людській душі.
( Прикріплюю волошку на вінок )
б ) Робота з комп’ютером. Вправа « Курчата»
- Відгадайте загадку.
Лист зелений і міцний,
Сніг для нього не страшний,
А коли весну стрічає,
Сині очі розкриває.
- Барвінку належить особливе місце у вінку.
Виконавши завдання комп’ютера «Курчата», ми вплетемо у вінок барвінок.
Встали тихенько, сіли за комп’ютери.
Відкрийте вправу « Курчата». Усно розв’яжіть приклад і підведіть курку до яйця з відповіддю.
- Відвар барвінку п’ють від простуди, ним прикрашають весільний коровай. ( Чіпляю на вінок барвінок )
Релаксаційна пауза
Встали, повернулися до мене.
- Хто влітку літає над квітками?
Закрийте очі, уявіть себе легкими метеликами, помахали крильцями, покружляли. Відкрили очі, обвели ними контури метелика, поблимали.