Тема. Вправи на закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задачі на кратне порівняння двох часток за поданим планом.

Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)

 

Урок – вінок ( математика, 3 клас )

Тема. Вправи на закріплення вивчених таблиць множення і ділення.

             Розв’язування задачі на кратне порівняння двох часток за поданим

             планом.

Мета. Закріплювати навички табличного множення і ділення.

              Формувати вміння розв’язувати задачі на кратне порівняння двох

              часток.

              Розвивати мислення, кмітливість, оперативність у виконанні

              математичних завдань.

              Виховувати пошану до традицій українського народу, прагнення

              вивчати народні символи України.

Обладнання. Структурні записи на дошці. Кошик із вирізаними з кольорового паперу квітами волошки, барвінку, ромашки, маку ( для відзначення правильних відповідей на уроці ). Зелена стрічка.

 

Хід уроку

I.Організація класу до уроку

  У нас на уроці гості. Привітаємося.

- Добрий день !

   Сіроокі дівчатка,

   Ясноокі хлоп’ята,

   Заспокойтеся, сядьте,

   Час вже працювати.

II. Повідомлення теми й мети уроку

        -          Сьогодні на уроці ми повторимо звязок дій множення та ділення, будемо вчитися розвязувати задачі на три дії.

         Виконуючи математичні завдання, ви познайомитесь із рослинними символами України, з яких ми сплетемо вінок.

         У давнину віночки в Україні виплітали з різного зілля від весни і до пізньої осені. Український віночок служив не тільки окрасою голови. Вважалося, що у ньому є чарівна сила, що і біль знімає, і волосся береже.

       - До кінця уроку ми виплетемо вінок, який покладемо у наш класний куточок символів України.

      - У цьому кошику є багато паперових квітів: волошки, барвінок, ромашки, маки. Їх ви отримаєте протягом уроку за правильні відповіді і будете класти на свої зелені стрічки.Кожна квітка варта трьох балів.

       Відповідальними в групах будуть: Юля, Денис, Євген, Даша.      

 

III.Контроль та корекція знань учнів

 а) Робота з перфокартами

- Символом відданості в українському вінку є одна квітка.

- Послухайте загадку:

Сині зірочки пухнасті

Виглядають з жита,

Мов веселі оченята.

Як їх не любити!

Синьоокі волошки завжди приваблювали своєю тендітною скромною красою. Її ми вплетемо, розв’язавши приклади на квітах-перфокартах.

- Працюємо по черзі з коментуванням. Коментуємо.

95-8*5         36:6+25              40-24:4               36+18:3

95-72:8        32:8+25              40-27:3               36+21:3

95-63:7        56:8+25              40-5*4                36+6*4

95-7*6         9*5+25               40-3*6                36+7*4

Перевірка.

-         Юля ( Денис, Євген, Даша ) назви відповіді.

-         Все правильно ! Всі отримують ( кожен отримує ) квітку.

Цю квітку можна зустріти у житньому полі. Синій колір волошки символізує чисту радість та сподівання, що живуть у кожній людській душі.

( Прикріплюю волошку на вінок )

б ) Робота з комп’ютером. Вправа « Курчата»

-         Відгадайте загадку.

Лист зелений і міцний,

Сніг для нього не страшний,

А коли весну стрічає,

Сині очі розкриває.

- Барвінку належить особливе місце у вінку.

Виконавши завдання комп’ютера «Курчата», ми вплетемо у вінок барвінок.

Встали тихенько, сіли за комп’ютери.

Відкрийте вправу « Курчата». Усно розв’яжіть приклад і підведіть курку до яйця з відповіддю.

-         Відвар барвінку п’ють від простуди, ним прикрашають весільний коровай. ( Чіпляю на вінок барвінок )

 

Релаксаційна пауза

Встали, повернулися до мене.

- Хто влітку літає над квітками?

Закрийте очі, уявіть себе легкими метеликами, помахали крильцями, покружляли. Відкрили очі, обвели ними контури метелика, поблимали.