Правила поведінки під час пожежі. Якщо пожежа у сусідів.

Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)

 

Правила поведінки під час пожежі. Якщо пожежа у сусідів.

Мета: розширити знання учнів про причини та наслідки пожежі, навчити дітей правильно діяти під час пожежі, розвинути навички самозахисту під час пожежі у сусідів, розвивати мислення, мовлення, творчі здібності, виховувати повагу до професії пожежника, почуття відповідальності.

Обладнання: плакати, малюнки, виставка книг, картки, вогнегасник.

                                            План уроку

1. Організація класу – 1 хв.

2. Повторення вивченого – 7 хв.                                                                                    

3. Актуалізація опорних знань – 5 хв.

4. Вивчення нового матеріалу – 13 хв.

5. Закріплення вивченого – 10 хв.

6. Підсумок уроку – 4 хв.

                                           Хід уроку

І. Організація класу

Учитель.   Дзвоник всім нам дав наказ

                 До роботи взятись враз!

                  Розпочнемо свій урок,

                  Тож назад не зробиш крок.

                  Будем ми трудитись гарно,

                  Не мине й хвилини марно.

 

ІІ. Повторення виченого

Учитель. Зараз ми повторимо вивчене на минулому уроці

Робота в групах

Перша група – вибрати предмети із класної аптечки, необхідні для надання першої допомоги при опіках. (Предмети: йод, дитячий крем, Пантелон, косметичний крем).

Друга група – вибрати предмети, необхідні для надання першої допомоги при порізах. (Предмети: перекис водню, йод, зеленка, косметичний крем, бинт, пластир).

Третя група – отримує картку, прочитавши яку, треба визначити, коли так діяти – промити перекисом водню. У жодному разі не промивати водою. Обробити зеленкою або йодом. Забинтувати ушкоджене місце або заклеїти бактерицидним пластирем (перша допомога у випадку порізу).

Четверта група – визначити, коли так діяти

-         Облити холодною водою до повного припинення болю.

-         Не змащувати поверхню олією, жиром (Перша допомога у випадку опіків)

Індивідуальне опитування

Учитель. Троє дітей отримує творче завдання

Перша дитина – довести нам, що кухня є найнебезпечнішим місцем у квартирі.

 

Друга дитина – використовуючи малюнки на дошці, розповість нам про основні правила безпечної поведінки у побуті.

Третя дитина – пофантазуй, як би ти облаштував кухню, щоб в ній було зручно і безпечно.

Релаксаційна пауза.

Заплющіть очі. Розслабтеся. Пригадайте собі щось приємне. Відчуйте, як ваше тіло набирається сил. У вас гарний настрій. Розплющіть очі, посміхніться.

ІІІ. Актуалізація упорних знань.

Учитель. Чому на урок я принесла півника? (Відповіді дітей – у давнину пожежу називали «червоним півнем».) Далі вчитель звертає увагу дітей на зображення вогника, а над ним – хмарка.

Учитель. Протягом уроку нам треба добре попрацювати, щоб за допомогою крапель (краплі отримує кожна група) загасити вогнище.

Гра «Мікрофон»

Вчитель. Поміркуємо, вогонь – друг чи ворог? (Відповіді дітей)

«Статистичне бюро»

-         Щороку у світі трапляється близько 5 млн. пожеж.

-         В Україні щодня трапляється близько 120 пожеж.

-         З початку 2008-го року на території Луганської області зареєстровано 2991 пожежа, на якій загинула 41 людина, з них три дитини.

З початку 2008-го року на території Краснодонського району зареєстрована 21 пожежа, в м. Краснодоні – 7 пожеж.