Розробка уроку з української мови у 2 класі. Тема. Буквосполучення ЙО, ЬО.

Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)

 

Розробка уроку з української мови у 2 класі.

 

Тема.                  Буквосполучення ЙО, ЬО.

Мета:                 формувати вміння читати слова з буквосполученнями йо,                    ьо, збагачувати словниковий запас учнів, розвивати                             мовленнєві, читацькі та графічні вміння, виховувати                              працьовитість, почуття дружби.

Тип уроку:                 комбінований.

Обладнання:    казковий герой Капітошка, сигнальні картки з                                       буквосполученнями йо, ьо, дві таблиці з текстами                                           (словосполучення і текст „Товариші”), таблиця для                               складання сенкану, окремі слова на смугах паперу для                                   складання сенкану, тлумачній словник.

 

Література:        1. Програми для середньої загальної школи. 1 - 4 класи.                       – К.,2006.

                            2. Хорошковська О.Н.,Охота Г.І.

                            Українська мова : Підручник для 2 кл. – К.:                                            „Освіта”,2002.

                            3. Савчук С.П., Присич А.Є.

                            Уроки з використанням інноваційних технологій. -                                Харків: „Основа”,2006.

 

Конспект уроку складено згідно з державною програмою. Підібраний матеріал дає змогу реалізувати змістовні лінії: мовленнєву, мовну, соціокультурну у відповідності до освітньої галузі «Мова і література» Державного стандарту.

Урок складається з таких елементів і завдань:
І. Актуалізація знань.
* вправи на дихання;
* артикуляційні вправи;
* вправи на правильність;
* вправи на свідомість;
ІІ. Робота з новим текстом на уроці.
* ознайомлення;
* багаторазове читання з різними видами завдань:
- вибіркове читання;
- уточнююче читання;
- доведення думки словами з тексту;
- діалоги;
 ІІІ. Закріплення отриманих знань.
* читання тексту в особах;
* виділення і перечитування найголовнішого в тексті;
* характеристика героїв через сюжетну лінію тексту або словами автора;
* визначення частини, яка виражає головну думку тексту;
Використані інтерактивні форми і методи роботи.

 

 

I.                  Організаційний момент.

II.               Актуалізація засвоєних знань.

1)    Вправи на дихання:

·        задуваємо свічку;

·        зліт літака.

2)    Вправи для розвитку артикуляційного апарату:

·        фарбування язиком;

·        злизування варення;

·        біг коника.

3)    Приговорювання скоромовки.

    Обережний хитрий лис

    До нори вечерю ніс.

    Біг додому лісом лис,

    Шелестів над лисом ліс.

4)    Читання індивідуальних таблиць з буквою Йй.

Й й

ой ай ей ий ій уй яй єй їй юй уй ій ой ей ій єй ай уй яй юй їй ой ай ей ій ой ай ей ий ій уй яй єй їй юй уй ій ой ей ій єй ай уй яй юй їй ой ай ей ій ой ай ей ий ій уй яй єй їй юй уй ій ой ей ій єй ай уй яй юй їй ой ай ей  ій ой ай ей

 

                   вай                      сяй                      гай                      йому

                   вой                      сій                       рай                      йод

                   вуй                      сюй                     такий                  Йосип

                   вий                      сєй                       лай                      чайок

                   вей                      йо                        Андрій                йота

                   вій                       йом                     Матвій                кайот

 

ві ду ка лю то зи ні ме сьо чу ба по ре гі га йо їм ей аз но як ор ньо од зу ла му дя ньо чи бі па га тю ло ві ду ка лю то зи ні ме сьо чу ба по ре гі га йо їм ей аз но як ор ньо од зу ла му дя ньо чи бі па га тю ло ві ду ка лю то зи ні ме сьо чу ба по ре гі га йо їм ей аз но як ор ньо од зу ла му дя ньо чи