Тема: Повітря навколо нас. Властивості повітря

frj

Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)

 

Урок

Тема: Повітря навколо нас. Властивості повітря

Мета: розширити й поглибити уявлення дітей про значення і місцезнаходження повітря на землі, про властивості повітря, про значення в природі властивостей повітря, використовувати елементи музикотерапевтичної педагогіки „Пісне знайка” „формувати вміння виконувати досліди, спостерігати за ходом і результатами досліду, вміння робити висновки, міркувати за аналогією, виховувати пізнавальний інтерес до вивчення природи, здатність спілкуватися в процесі самостійної діяльності.

Обладнання: дитячі надувні іграшки, повітряна кулька, склянка з водою, грудка сухої глини, землі, цукру, солі, свічка, шприц, дрібні клаптики паперу, ілюстрації, ПК

 

                                         Хід уроку

І Організаційний момент

Дзвінок пролунав веселий,

Дружно всіх він кличе в клас.

Стали , дітки . всі рівненько,

Посміхнулися гарненько.

Настрій на урок взяли

Працювати почали

Цікаві дії на уроці

Пропоную я для вас.

ІІ Актуалізація опорних знань

І. Хвилинка спостережень

Наш черговий синоптик дасть нам уявлення про сьогоднішній день

- Яке сьогодні небо?

- Чи були зранку опади?

- Чи є сьогодні вітер?

- Що можна сказати про сьогоднішню погоду?

- Порівняємо її з погодою попередніх днів тижня. Що ви помітили?

 

2. Повторення вивченого на минулому уроці

Загадки

Всі його люблять, всі його чекають,

А хто подивиться — кожен скривиться. (сонце)

Він і гріє, і пече,

І, як зайчик грається.

Схочеш взять його – втече

І мерщій сховається. (сонячний промінчик)

Сонце – це світло, Сонце – тепло,

Сонце – усього життя джерело („ Пісне Знайка”)

     Сонце посилає нам на землю сонячні промінчики. Ми спробуємо зобразити наше сонечко з гарними промінчиками, які є відповідями на такі запитання:

Можна провести у вигляді індивідуального чи фронтального опитування

 - Індивідуальне опитування (використовуємо комп'ютерні тести або запитання у вигляді роздаткового матеріалу):

ТЕСТУВАННЯ

1. Сонце дає Землі:

а)тепло;

б)світло;

в)світло і тепло.

2. Для чого сонячна енергія потрібна живим організмам?

а)для росту;

б)руху;

в)розвитку;

г)для росту, розвитку, руху.

3. Чи правильне твердження: „Сонячні промені однаково нагрівають поверхню Землі?”:

а)так

б)ні