Урок читання - 2 клас. Тема . Птицю пізнають за пір’ям , а людину – за справами.

Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)

 

Урок читання

 

2 клас

Тема . Птицю пізнають за пірям , а людину – за справами.

В.Осєєва „Сини”

В.Сухомлинський „Сьома дочка”

 

Мета :

 - удосконалювати навички правильного і виразного читання та навички літературного аналізу твору, уміння самостійно працювати;

- збагачувати мовлення новими словами;

- розвивати образну уяву, увагу, пам’ять;

- виховувати любов до найріднішої у світі людини – матусі.

 

 

Хід уроку

 

І.Організаційний момент

Дзвоник всім нам дав наказ:

До роботи швидше в клас.

Біля парти станемо чемно -

Хай мине час недаремно.

Будемо уважні і старанні всі,

Сядемо рівненько на місця свої.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

1.Розминка.

 

Аутотренінг

Я – школяр(ка)

Я – особистість творча

Я – думаю, замислююся

Я – аналізую, висловлюю свої судження

Я – хочу знати

 

- Виберіть одну із букв на парті та підберіть відповідно на цю букву слово,  „яким я хочу бути на уроці”.

П – пильним, працьовитим

Л – ласкавим, люблячим, логічним

А – акуратним

Н – найрозумнішим, найуважнішим, найшвидшим.

- А для чого людям план? Навіщо вона планує свою роботу?

(щоб поставити мету і її досягти)

 

 

ПЛАН( на дошці)

Успіх

Творча робота

Уміння

Нові знання

Відомі знання

Розминка

-         Подивимось на наш план, із проходженням етапу уроку, запис стає кольоровим і в кінці уроку ми повинні досягти УСПІХУ

-         (відкриваємо розминку)

 

2.Відомі знання

- Переведіть погляд на дошку, над якими творами ми будемо працювати?

Яке місце займає урок в системі уроків?

Над яким розділом працюємо? Що чекає нас в кінці вивчення розділу? (вікторина)

 

Що ми повинні знати і вміти на уроці? (визначають учні) (критичне мислення)

                    ЗНАТИ                                  ВМІТИ

       - зміст твору;                      - правильно, виразно, свідомо читати

-         значення нових слів        - визначати головну думку твору

                                              - визначати головних героїв

                                              - міркувати

 

(відкриваємо - відомі знання)