ТЕМА: Віднімання виду 420 – 70. Розширена задача на зведення до одиниці.

Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)

 

ТЕМА: Віднімання виду 420 – 70. Розширена задача на зведення до одиниці.

МЕТА: Ознайомити учнів з прийомами віднімання круглих десятків від трицифрових чисел з переходом через розряд; удосконалювати вміння розв’язувати вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметиних дій, формувати вміння розв’язувати розширені задачі на зведення до одиниці; виховувати бажання дотримуватися здорового способу життя.

 

Хід уроку:

ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА:

     Встаньте , діти, всі скоріш, посміхніться всі миліш.

       Привітайтесь: „Добрий день!” Бо дзвінок нам дав наказ-

       Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо

                  Математику вивчаймо.

- Чого очікуєте від сьогоднішнього уроку?

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ:

1) № 633, № 634 - РОБОТА В ПАРАХ,

Завдання : Обміняйтеся зошитами і перевірте домашнє завдання один у одного. Якщо завдання виконане правильно поставте знак оклику.

 Хто отримав знак оклику?

2) Індивідуальна робота на картках.

                                 КАРТКА1.

6 . 7 – 18

460 +8 . 5

1м – 15 см

У городки грало 4 хлопчика, а у волейбол – на 8 більше, У скільки разів більше хлопчиків грало у волейбол , ніж у городки?

 

КАРТКА2

570 + 5 . 6

8 . 7 – 6 . 4

1кг – 200 г

За одну годину пішоход проходить 4 км, за скільки він може пройти 20 км?

УСНИЙ РАХУНОК:

1. ГРА „ ЖИВІ ЧИСЛА”

Завдання: Із цифр 9, 7, 2 утвори шість трицифрових чисел.

Розстав їх у порядку зростання і прочитаєш слово.

279      297        729     792       927    972

 ф           у            т        б            о        л

- Яку гру називають футболом?

- Які ще ігри з м’ячем ви знаєте?

- Які футбольні клуби вам відомі?

( Італія – „Мілан”, Іспанія – „ Барселона”, Англія – „ Ліверпуль”, Київ – „ Динамо”, Донецьк – „ Шахтар”)

-         Назвіть відомих вам футболістів.

Олег Блохін - тренер „ Динамо”,

Андрій шевченко – капітан „ Динамо”, провів 61 гру, забив 27 голів.

Ребров, Воронін, Шевчук.

-         Які риси характеру виховує футбол?

( спритність, швидкість, увагу, кмітливість, почуття дружби, силу волі,)

 

Отже, девізом нашого уроку будуть слова:

              Дає здоров’я – спорт, вагу – солодкий торт,

              Мед – працьовиті бджоли, знання – глибокі – школа.

Рух – джерело здоров’я, робота мязів тіла, а розум ова праця – робота мозку та органів чуття. Народна мудрість говорить: „ Нема більшого багатства, як здоров’я ваше”. Лікар і видатний вчаний Ральф Грінс, у своїх роботах писав:-

„ Досконале й квітуче здоров’я є природним станом життя . Бог ніколи не створював хвороб – це творіння людей. Хвороби виникають від того, що люди порушують закони, за якими вони повинні жити,”

 Отже , корисно займатися спортом,розвивати розум, тож на уроці математики ми будемо розвивати увагу, кмітливість, швидкість рахунку, логічне мислення, почуття дружби.

А щоб на уроці було цікаво пограємо в математичний футбол.

1. Математичний марафон „ Цікаві задачі”

Спортсмену потрібно пробігти на стадіоні 1000м, він пробіг 2 круги по 400м. Скільки йому залишилося пробігти?