6 клас. Тема уроку: Подорож довжиною у тисячоліття
Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)
6 клас Тема уроку: Подорож довжиною у тисячоліття (Слайд 1)
Навчальні завдання: Основні стилі в архітектурі.
Мета та очікувані результати:
Навчити орієнтуватися в архітектурних стилях, вмінню знаходити в спорудах характерне для певного стилю, а також працювати в групах та з’ясовувати рівень своїх досягнень.
Розвивати вміння самостійно шукати потрібну інформацію в Інтернеті, вибирати основне, удосконалювати навики роботи в програмі Power Point.
Виховувати в учнів відчуття успіху від власних досягнень, та вміння відстоювати власну позицію.
Орієнтовна структура уроку:
· Організація класу( 3хв.)
· Представлення теми та очікуваних результатів уроку (4 хв.)
· Мотивація навчальної діяльності. Демонстрація відеоролика «Маріїнський палац» (3 хв)
· Пошукова робота учнів з паралельною творчою роботою учнів (35 хв.)
· Підбиття підсумків проекту з демонстрацією створених вдома слайдів. Інтерактивні вправи: «Акваріум», «Атракціон», самопізнання та самооцінка. ( 45 хв.)
Обладнання: Мультимедійна дошка, проектор, комп’ютер, клейкі листочки. Мультимедійна демонстрація «Архітектура – музика, що застигла в камені», відеоролик «Маріїнський палац».
Музика: В.А. Моцарт «Соната ля мажор», К. Дебюссі «Пагода».
Форма уроку: Міні проект
Тип уроку: Урок компаративного аналізу з елементами психоаналізу.
Ключове питання проекту: «Від чого залежала «стильність» архітекторів різних епох?» (Слайд 2)
Примітка: урок розрахований на дві академічні години. Проект реалізовується при наявності двох паралельних класів, де учні одного вивчають архітектурні творіння збудовані до XIV ст. н.е., другого - від XV і до наших днів. Причому перший урок проводиться окремо, а урок- презентація проекту спільно. Якщо немає паралельних класів учні працюють в рамках проекту два уроки, протягом двох тижнів.
Готуючтсь до уроку на комп'ютері зберігаю в соціальних закладках «Бобродобр» соціальних сервісів Веб 2,0 інформацію про архітектурні споруди, (по представнику від кожного стилю. )
http://ru.wikipedia.org/wiki/Пирамида_Хеопса
http://uk.wikipedia.org/wiki/Колізей
http://uk.wikipedia.org/wiki/Кирилівська_церква
http://www.dlab.com.ua/arch/389
http://uk.wikipedia.org/wiki/Київський_Софійський_собор
http://uk.wikipedia.org/wiki/Київський_національний_університет_імені_Тараса_Шевченка
http://uk.wikipedia.org/wiki/Будинок_із_химерами
Хід уроку
I урок
Вчитель:
Об'єднайтесь у три групи та займіть місця за комп'ютерами. Кожен учасник групи обирає собі роль для роботи в проекті: пошукова группа «Апорт», яка вибирає потрібну інформацію та шукає найбільш цікаве про споруду, яку вивчає; секретар – набирає на комп'ютері потрібну інформацію, заповнюючи порожні клітинки; аналітик - аналізує до якого стилю відноситься споруда, яку вивчає група; рекламний агент з продажу нерухомості, під час інтерактивної вправи «Аукціон», займатиметься рекламою уявного продажу будівлі, яку вивчала група; доповідач презентує заздалегідь оброблену групою інформацію усьому класу під час інтерактивної вправи «Акваріум».
Представники від кожної групи вибирають заздалегідь підготовлені номерки, що відповідають нумерації комп'ютера, де збережена вчителем інформація в закладках «Бобродобр», про одну із споруд певного архітектурного стилю.
Практична робота учнів:
Кожна група опрацьовує інформацію про одну архітектурну споруду.
Учасники проекту виконують обов’язки, залежно від обраної ролі.