6 клас. Тема уроку: Подорож довжиною у тисячоліття

Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)

 

6 клас                           Тема уроку: Подорож довжиною у тисячоліття   (Слайд 1)

 

 

Навчальні завдання: Основні стилі в архітектурі.

Мета та очікувані результати:

Навчити орієнтуватися в архітектурних стилях, вмінню знаходити в спорудах характерне для певного стилю, а також працювати в групах та з’ясовувати рівень своїх досягнень.

Розвивати вміння самостійно шукати потрібну інформацію в Інтернеті, вибирати основне, удосконалювати навики роботи в програмі Power Point.

Виховувати в учнів відчуття успіху від власних досягнень, та вміння відстоювати власну позицію.

Орієнтовна структура уроку:

·         Організація класу( 3хв.)

·         Представлення теми та очікуваних результатів уроку (4 хв.)

·         Мотивація навчальної діяльності. Демонстрація відеоролика «Маріїнський палац» (3 хв)

·          Пошукова робота учнів з паралельною творчою роботою учнів (35 хв.)

·         Підбиття підсумків проекту з демонстрацією створених вдома слайдів. Інтерактивні вправи: «Акваріум», «Атракціон», самопізнання та самооцінка. ( 45 хв.)

Обладнання: Мультимедійна дошка, проектор, комп’ютер, клейкі листочки. Мультимедійна демонстрація «Архітектура – музика, що застигла в камені», відеоролик «Маріїнський палац».

Музика: В.А. Моцарт «Соната ля мажор», К. Дебюссі «Пагода».

Форма уроку: Міні проект

Тип уроку:  Урок компаративного аналізу з елементами психоаналізу.

Ключове питання проекту: «Від чого залежала «стильність» архітекторів різних епох?»                       (Слайд 2)

 

Примітка: урок розрахований на дві академічні години. Проект реалізовується при наявності двох паралельних класів, де учні одного вивчають архітектурні творіння збудовані до XIV ст. н.е., другого - від XV і до наших днів. Причому перший урок проводиться окремо, а урок- презентація проекту спільно. Якщо немає паралельних класів учні працюють в рамках проекту два уроки, протягом двох тижнів.

Готуючтсь до уроку на комп'ютері зберігаю в соціальних закладках «Бобродобр» соціальних сервісів Веб 2,0 інформацію про архітектурні споруди, (по представнику від кожного стилю. )

 

http://ru.wikipedia.org/wiki/Пирамида_Хеопса

http://uk.wikipedia.org/wiki/Колізей

http://uk.wikipedia.org/wiki/Кирилівська_церква

http://www.dlab.com.ua/arch/389

http://uk.wikipedia.org/wiki/Київський_Софійський_собор

http://uk.wikipedia.org/wiki/Київський_національний_університет_імені_Тараса_Шевченка

http://uk.wikipedia.org/wiki/Будинок_із_химерами

 

                                                                                Хід уроку

                                                                                           I урок

Вчитель:

Об'єднайтесь у три групи та займіть місця за комп'ютерами. Кожен учасник групи обирає собі роль для роботи в проекті: пошукова группа «Апорт», яка вибирає потрібну інформацію та шукає найбільш цікаве про споруду, яку вивчає; секретар – набирає на комп'ютері потрібну інформацію, заповнюючи порожні клітинки; аналітик - аналізує до якого стилю відноситься споруда, яку вивчає група; рекламний агент з продажу нерухомості, під час інтерактивної вправи «Аукціон», займатиметься рекламою уявного продажу будівлі, яку вивчала група; доповідач презентує заздалегідь оброблену групою інформацію усьому класу під час інтерактивної вправи «Акваріум».

Представники від кожної групи вибирають заздалегідь підготовлені номерки, що відповідають нумерації комп'ютера, де збережена вчителем інформація в закладках «Бобродобр», про одну із  споруд певного архітектурного стилю.

Практична робота учнів:

Кожна група опрацьовує інформацію про одну архітектурну споруду.

Учасники проекту виконують обов’язки, залежно від обраної ролі.