УРОК ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В 1 КЛАСІ

Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)

 

УРОК ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В 1 КЛАСІ

ТЕМА. Зображення на площині "Чарівний світ метеликів"

МЕТА. Дати певний об'єм знань про життя метеликів, про характерні особливості будови комах; закріплювати   під час виконання роботи поняття   про   виражальні   можливості      теплих   та холодних кольорів; розвивати      в   учнів      у   процесі   художньо-естетичного   виховання сприйняття, вміння бачити прекрасне   у   природі та мистецтві; образне мислення, фантазію; виховувати чуйне ставлення до природи, викликати бажання зберегти, її красу.

МЕТОДИЧНО-ДИДАКТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: малюнки вчителя на дошці та на папері, папір, олівець, акварельні або гуашеві фарби, іграшка-гусеничка, 3 кольори для групової роботи, 3 чарівники, таблиці "Метелики", 3 малюнки - знайди помилку, релаксійний музичний запис.

ТЕХНІКА ВИКОНАННЯ: кляксографія  

ХІД УРОКУ:

І. Етап орієнтації (організація класу у колі)

1. Сьогодні у нас незвичайний урок.

У світ природи зробимо крок.

Ми з творчістю стрічались вже не раз,

З метеликами завіта вона до нас.

Це - творчості час, фантазії час.

Цікаве завдання чекає на вас.

2. Давайте пограємо в гру "Пінг-понг", яка допоможе нам згадати матеріал минулого уроку.           

Дидактична гра-розминка «Пінг-понг» (вона дозволяє перевірити рівень готовності учнів до уроку, коротко повторити попередній, матеріал; сконцентрувати увагу, вплинути на самооцінку учнів, задати темп, сприяти формуванню комунікативних умінь)

 

Я пропоную вам   сьогодні цікаву гостю - маленьку кольорову гусеничку, той хто візьме її в руки повинен дати одну відповідь на питання. Нагадую, що, у разі необхідності, можна звернутися по допомогу до "рятівників",   передавши їм м'яч зі словом «допомога», а ними сьогодні будуть Надійка та я.

 

Питання: 

·         Як називається невеличка дерев'яна дощечка, на якій художник змішує фарби, під час роботи? (палітра)

·         Які основні кольори ви знаєте? (червоний, жовтий, синій)

·         Кольори яких відтінків належать до теплої кольорової гами? (червоного, жовтого, оранжевого) Кольори яких відтінків належать до холодної кольорової гами? (синього, блакитного, зеленого, фіолетового)

-     Скажи мені, художник,

Якого кольору дощик? (відповідь)

Якого кольору вітер? (відповідь)

Якого кольору вечір? (відповідь)

Скажи якого кольору

Зима (відповідь), весна (відповідь) та літо? (відповідь)

-     Який з кольорів вам здається найвеселішим?... найпохмурішим?... чарівним?...
теплим?... холодним?... загадковим?

ІІ. Етап цілепокладання мети

- Шановні діти, як ви гадаєте, чи зможе наша гусеничка-чарівниця у будь яку мить перетворитися на яскравого веселкового метелика? (Я гадаю, що зможе)

- Дійсно зможе, але з допомогою вашою та ваших олівців, пензликів, фарб.

Вправа "Очікування"

-     Діти, чого ви очікуєте від уроку? (Учні по черзі розповідають про свої очікування).