Подорож по країні, якої немає на мапі (Свято Миколая : виховний захід для учнів 1-5кл.)

Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)

 

Подорож по країні, якої    немає   на мапі

(Свято Миколая : виховний захід для учнів 1-5кл.)

Мета : активізувати   читацький   інтерес до казок, збагачувати   словниковий   запас   учнів , поглибити та   закріпити   знання школярів   про казку; розвивати навички виразного читання і акторської   майстерності; виховувати   повагу до ближнього, почуття   любові до   прекрасного, творче   ставлення   до   життя  

КАЗКА   КЛИЧЕ 

 НАС   У    МАНДРИ

                                                                                                         В .Шевчук

(тихо звучить повільна звучить мелодія)

Ведучий-1:

Світ   дивовижний   вас   вітає !

Всіх   тих , хто вдумливо   читає ,

І   тих , хто любить   мандрувати

Та   прагне   більше   пізнавати ,

Кмітливих ,   добрих та   відважних ,

А   ще , звичайно ,   і   уважних,

Звеселить   він   і   причарує ,

Окрилить тим , що   подарує

Казок   чудовий   хоровод .

 

Ведучий-2:

Сядь-но   тихо , мій   глядаче ,

І   прислухайся   на мить :

Правда   ж   чути , десь неначе ,

Дивна   музика   бринить ?

Звідки   звуки   долинають ,

Здогадався   ти чи ні ?

Так ,   звичайно ,   витинають

Музиканти   чарівні .

Не   дивуйся   чудесам –

Зараз   все   побачиш сам .

(звучить пісня бременських музик)

Ведучий-1:У   тридев’ятому   царстві   за   високими   горами, глибокими   морями   розташувалася    країна , якої немає   на 

1

жодній   мапі   світу . Вона   незвичайна .   Це – країна   Дитинства .

Править нею   королева   Казка ,   допомагають   їй    у   цьому   чарівні   фрейліни—Мрія, Фантазія, Романтика .

Ведучий-2:Так   сталося ,   що   в   цю   краї ну   потрапив   злий   чарівник   і   взяв із   кожної   казки   якусь річ , без   якої   ця   казка   не   матиме щасливого   кінця .Та   сміливі   герої   з   усіх   казок   добули   чарівний   мішечок   і   доручили   одному   хлопчику   роздати   ці речі власникам .

Ведучий-1:Проте   пройшло   чимало часу , а ця   справа   не   зрушила з   місця ...

(чути гуркіт)

Ведучий-2:Ой , хто  це ?

(йде Незнайко, тягне яскравий   мішок )

 

Незнайко: Здраствуйте ,   діти !   Хто   підкаже , що   ж   мені   робити ? Як мені   тут   бути ? Все ,що   є   в   чарівному   мішечку ,   жителям   казкової    країни   маю   я   роздати . А   кому – не   знаю ,   ой   не знаю … що   ж   робити ? І   не   знаю … як   тут   бути ? Мабуть , тому   й   зовуть   мене … Як   же мене   звати ?

Ведучий-1:То що ж, любі друзі, допоможемо хлопчику пригадати своє ім’я?

Діти: Так! Так!

Ведучий-2:А тепер усі разом скажемо як звати цього казкового хлопчика. Три-чотири.

Діти : Незнайко !

Незнайко: Звісно, вірно, я—Незнайко! Допоможете   мені ?

Діти: Так. Звичайно!

 

Незнайко: Ви   впевнені ? Впораєтесь ? Допоможете   мені   розгадать   загадку . Лиш   дістану   із мішка …   та   ні ,   не   рогатку .

(дістає 2 парасольки –яскраву та   чорну ; зявляється   Оле-Лукойє)

Оле-Лукойє: Ви впізнали мене ?   Ще   ні ?   Придивіться   уважніше . А   це—мої речі ,   без   яких   мене   ніхто в   світі не впізнає .

(бере   2 парасольки: одну чорну, іншу--яскраву)

Оле-Лукойє: А   тепер ?   Хто   я ? Звичайно , я – Оле-Лукойє , що 

2

в   перекладі   українською мовою   означає   Оле –заплющ   очиці . Заплющуйте очі й ви, « вмикайте » свою уяву й уважно слухайте   мою казку …

Я –Оле-Лукойє, казковий гномик,

Я –Оле-Лукойє, всім дітям знайомий.

Парасольку лиш розкрию—

Одразу ж сон вам подарую.

І в казку будь-яку потрапити допоможу.