Матеріали з досвіду Євроклубів та європейської інтеграції навчальних закладів України, а також практичні наробки педагогів навчальних закладів міста.

Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)

 

збірки увійшли матеріали з досвіду Євроклубів та європейської інтеграції навчальних закладів України, а також практичні наробки педагогів навчальних закладів міста.

 

Дана збірка розрахована на широку аудиторію: керівників Євроклубів, класних керівників, педагогів-організаторів навчальних закладів, методистів по роботі з дитячими організаціями та об’єднаннями позашкільних навчальних закладів міста.

 

Зміст

 

 

Вступ

 

5

1

Євроклуб: як створити, діяти, співпрацювати

 

 

ü     

Що таке Євроклуб?

Н.Маркусь, Н.Голосова, П.Вербицька, члени Всеукраїнської асоціації викладачів історії та суспільних дисциплін «Нова доба»

6-8

 

ü  

Як організувати діяльність шкільного Європейського клубу

Н.Маркусь, Н.Голосова, П.Вербицька, члени Всеукраїнської асоціації викладачів історії та суспільних дисциплін «Нова доба»

 

8-12

2

Майстерня креативності та інновацій. Практичні поради з проведення

 

 

ü  

Методичні розробки Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація європейських студій» (в рамках проекту «Підтримка мережі Євроклубів України»)

О. Кириченко, координатор Донецької обласної молодіжної організації «Єврорклуб»

13-19

 

ü  

Лінгвістична гра «Привіт, Європо!» (в рамках проекту «Підтримка мережі Євроклубів України»)

С.Штукарін, голова Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація європейських студій»

19-20

 

ü  

Європейський вибір

В. Хмель, педагог ЗШ №21 м.Хмельницький

20-27

 

ü  

День толерантності

Т.Михайленк, педагог  ССШ №73 м.Харків

27-28

 

ü  

Статути Європейських клубів (м.Донецьк, м.Золочів)

 

29-32

3

Інформаційно-довідковий матеріал для підготовки та проведення конференцій та семінарів з учнями-старшокласниками з питань діяльності Європейського Союзу

 

 

ü  

Про Європейський Союз

33-38

 

ü  

Державна цільова програма інформування громадськості з питання європейської інтеграції України на 2008-2011 роки

38-40

 

ü  

Концепція змісту освіти для європейського виміру України

40-46

 

ü  

Корисні посилання (інтернет-адреси)

46-47

 

ü  

Адреси молодіжних Євроклубів України

47-48

 

ü  

Адреси Міжнародних шкільних Євроклубів

 

48-49

4

З досвіду роботи обласного Європейського клубу «З любов’ю до Батьківщини –
 до європейської спільноти»

 

50-53

5

З досвіду роботи навчальних закладів міста

 

 

ü  

Міський клуб молодіжної дипломатії – сучасний шлях до європейського майбутнього

О.Бречкевич, заступник директора з виховної роботи КЗСШ №20 Центрально-Міського району

54-57

 

ü  

 «Євроклуб – шлях до Європи зі школи»

Учасники Євроклубу «Європейські горизонти» КЗШ № 68 Саксаганського району

58-61

 

ü  

 «Пізнаємо європейський світ»

О.Титова, лідер шкільного дитячого об’єднання «Гімназичне братство» КГ №95 Дзержинського району

 

62-63

 

 

ü  

Ярмарок інноваційних проектів

І.Громов, Є.Зав’ялов, Р.Мельничук, С.Семенова, Є.Цоуфал, учасники Євроклубу КЗШ №111 Жовтневого району

64-66

 

ü  

Участь у Міжнародній програмі «Школи – партнери майбутнього»

І.Халін, М.Ярмакова, В.Хечіль, учасники Євроклубу «Глобус» КГТЛ №129 Довгинцівського району

 

67

6

Від теорії – до практики

 

 

ü  

Ділова гра «Один світ – один народ» (з досвіду роботи Київської обласної ради старшокласників)

68-69

 

ü  

Ділова гра «Міжнародний суд» (з досвіду роботи Київської обласної ради старшокласників)

69-70

 

ü  

Сценарий конкурса «Евровидение»

К.Арефіна, педагог-організатор КСШ №71 Жовтневого району

70-73

 

ü  

Сценарий празника «Фестиваль стран Европы»

Ж.Бабенко, керівник шкільного Євроклубу КЗШ №111 Жовтневого району

 

73-75

 

Література

76

 

Вступ

 

        Проголосивши європейський вибір, наша держава у партнерстві із різноманітними європейськими структурами в усіх напрямках своєї діяльності бере участь у світових інтеграційних процесах. Україна с сусідом великого континентального об’єднання держав піл назвою Європейський Союз, до складу якого увійшла переважна більшість держав Європи. Загальною стратегічною метою становлення України як європейської держави є отримання повноправного членства в Європейському Союзі.

          Не можна також не погодитися із тим фактом, що молодь стала сьогодні тією верствою населення, яка відчуває на собі найбільшу відповідальність за наше спільне майбутнє. Водночас саме молода генерація України не бачить альтернативи європейській перспективі розвитку нашої держави. Але в житті все починається з малого і відчуття себе європейцем теж. І тому не лише загальна інформація про наших сусідів, але й безпосередня співпраця, розуміння європейських цінностей є важливою запорукою нашого добросусідства.

          Різноманітні словосполучення із словом ЄВРО досить часто зустрічаються у нашій дійсності. Наприклад, ЄВРОІНТЕГРАЦІЯ, ЄВРОВАЛЮТА, ЄВРОБАЧЕННЯ, чи такі як ЄВРОРЕМОНТ, ЄВРОАВТО тощо. Всі ці поняття асоціюються у вас із чимось новим, цікавим, захоплюючим. А тим більше тоді, коли є можливість разом із своїми однодумцями із класу, населеного пункту, України чи інших держав реалізовувати практичні та корисні для нашого спільного майбутнього ідеї.

             У цьому збірнику ви детальніше ознайомитеся із суттю, досвідом загальноосвітніх закладів України та м.Кривого Рогу, перспективами розвитку цікавої форми молодіжного руху під назвою ЄВРОКЛУБ. Європейські клуби організовують в школах, університетах, молодіжних та громадських організаціях.

             Учасниками Євроклубів є активна молодь, зацікавлена європейською тематикою та готова на добровільних засадах активно співпрацювати для реалізації поставленої мети.

             Можливо, хтось із вас є вже активним організатором чи учасником євроклубівської діяльності, а хтось лише планує здійснити свої перші кроки у цьому напрямку Запрошуємо до співпраці старшокласників чи студентів, як учасників діючих Євроклубів, так і тих, хто лише планує його створити чи приєднатися до такої діяльності.

             Зібраний у процесі цієї роботи досвід, сподіваємось, стане в пригоді як педагогам-організаторам, такі усім тим, хто цікавиться інтеграційними процесами у спільному європейському просторі.