Найменування методичних матеріалів

Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)

 

Освіта, яка не вчить жити успішно в сучасному світі, не має ніякої цінності…

Р.Т. Кіосакі

Проект «Школа Успіху, або формуємо компетентності».

Керівники проекту:

·        директор школи;

·        заступники директора з НВР.

Учасники проекту:

·        педагогічний колектив, учнівська молодь віком від 12 до 17 років, батьківська громадськість.

Тип проекту – практично орієнтовний, колективний, довготривалий.

I. Актуальність

Успіх.. Як ми скучили за цим дуже приємним визначенням! Як часто ми чуємо таке звичне і дуже неприємне слово «криза». Не дай бог ми дійсно до цього звикнемо. Ще гірше, якщо до невдач почнуть звикати наші діти. Діти, запрограмовані на неуспіх, це невтішне майбутнє всього нашого суспільства, всієї нашої держави. Нам, дорослим, нічого не залишається, як усупереч всьому працювати на успіх. Наші діти мають учитися в успішних школах! 

 

На нашу думку, успішна школа – це затишна домівка, де кожен учень, кожен учитель, кожен батько чи мати почуваються господарем, де йому комфортно, де його почують, зрозуміють і підтримають. Складовими успіху будь-якого колективу, зокрема шкільного, є демократизм у стосунках, взаємоповага, розвиток творчого потенціалу всіх учасників процесу і водночас – відповідальність кожного за доручену справу, чітка організація роботи. А найважливішою складовою е ідея, яка єднає колектив.

Тільки в такій школі дитина стає лідером, людиною з активною життєвою позицією, яка не тільки бачить проблеми навколишнього життя, а й уміє їх визначити, знайти шляхи їх розв’язання. Тільки в любові та повній безпеці зріють ті моральні сили, які необхідні людині, щоб він міг гідно пройти життєвий шлях.

Успішну школу можуть створити тільки небайдужі вчителі і тільки ті, хто обрав цей фах серцем. Заробітчани ніколи нічого путнього не створять.

Принципово інші вимоги ставить сьогодення до школи – надати не тільки суму знань, навичок та вмінь вчорашньому школяру, а й сформувати життєві компетентності.

 

Місія школи

Формувати компетентнісну особистість учня, спрямовану на досягнення успіху в житті, виконання різних життєвих та соціальних ролей, здатну спілкуватися в гармонійній площині взаємовідносин між людьми.

II. Мета проекту

1.     Створити умови  максимального розвитку  особистості учня та його підготовку до самореалізації в житті з опорою на такі ціннісні орієнтири, як інтелект, культура, здоров’я.

2.     Розвиток професійної компетентності педагогів.

III. Завдання проекту

1.     Виявлення ключових проблем, які гальмують підвищення якості освіти та надання рекомендацій щодо розв’язання основних проблем змісту освіти.

2.     Продовження впровадження моделі випускника, що володіє ключовими компетентностями.

3.     Створення умов для розвитку життєтворчої компетентності учнів.

4.     Орієнтація педагогічних технологій та програм на компетентнісний підхід

Початкова школа

Основна та старша школа

Формувати в учнів повноцінні мовленнєві, читацькі, обчислювальні вміння та навички; бажання та вміння вчитися

Розвивати набуті вміння та навички, спрямувати кінцеві результати навчання на набуття учнями життєвих компетентностей

5.     Реалізація проекту «Використання методу проектів у навчально-виховному процесі»

6.     Проведення просвітницького тренінг-семінару для вчителів з педагогічної майстерності.

7.     Створення системи моніторингу формування ключових компетентностей на всіх ступенях освіти дітей.