ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ПРЕДМЕТУ “ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ”

Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)

 

ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ПРЕДМЕТУ “ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ” 

ЗМІСТ.

І.Вступ.

ІІ. Основна частина.

    1. Комп’ютер як екранно-звуковий засіб навчання.

    2. Функції комп’ютера в сучасному навчальному процесі.

    3. Використання мною комп’ютерів при викладанні предмету

 “Захист Вітчизни”.

ІІІ. Висновки.

IV. Додатки.

Політичний, економічний, духовний розквіт України можливий лише за умови гарантування її державного суверенітету, політичної незалежності, збереження територіальної цілісності та недоторканності кордонів. Гарантом національної безпеки України виступають боєздатні Збройні Сили, побудовані за принципом оборонної достатності. Збройні Сили є необхідним атрибутом держави і виконують її найголовнішу – захисну функцію.

Бойова готовність армії та флоту значною мірою обумовлюється рівнем підготовленості юнаків до строкової військової служби, до захисту Батьківщини. Строкова військова служба відповідно до Конституції та Закону України “Про загальний військовий обов’язок та військову службу” є почесним обов’язком кожного громадянина чоловічої статі. Це нелегкий, але дуже важливий і необхідний для суспільства вид діяльності, що характеризується складністю, високою напруженістю, динамічністю, суворою регламентацією, специфічністю спілкування. Готовність до служби в армії формується у цілісному навчально-виховному процесі, залежить від зусиль держави, сім’ї, громадських організацій і від самого юнака, його свідомості, активності, наполегливості. Кожен юнак повинен добре розуміти, які саме знання та навички, якості та властивості характеру потрібні воїнові на початковому етапі військової служби.

 

Додаток 1

Назва розділу, теми та номер заняття

Назва демонстрації

I. Основи захисту Вітчизни

Т.1 Нормативно-правова база з військових питань

Заняття 1

ЗС України

Т.2 Військова присяга і військова символіка України

Заняття 1

Бойовий Прапор

IІ. Загальновійськова підготовка

Т.1 Військовослужбовці та стосунки між ними. Військова дисципліна

Заняття 1

Погони

III. Вогнева підготовка

Т.1 Стрілецька зброя і поводження з нею

Заняття 1

Стрілецька зброя

Заняття 1, 2, 5

АК-1, АК-2, АК-3

Т.2 Основи і правила стрільби

Заняття 1 - 3

ОПС-1, ОПС-2, ОПС-3

Т.4 Ручні осколкові гранати та поводження з ними

Заняття 1, 2

РГ-1, РГ-2

IV. Тактична підготовка

Т.1 Основи загальновійськового бою

Заняття 2 - 4

Основи бою, Механізоване відділення

Т.2 Дії солдата в бою

Заняття 1

Пересування в бою

Заняття 2

Окоп

Заняття 3

Спостереження

Заняття 4

Боротьба з танками

Заняття 5

Боротьба з повітряними цілями

Заняття 6

Загородження

Т.4 Дії солдата в бою у складі механізованого відділення

Заняття 1

Оборона, Спостереження

Заняття 2

Наступ

Заняття 3

Дозор

Т.1 Нормативно-правова база цивільної оборони

Заняття 1

Завдання ЦО

Т.2 Надзвичайні ситуації мирного і воєнного часу

Заняття 2

Ядерна зброя

Заняття 3

Хімічна зброя

Заняття 4

Біологічна зброя

Заняття 5, 6

Звичайні засоби ураження

Заняття 7

ВПХР, ДП-5, ДП22

Т.3 Основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях

Заняття 1

Сховища, укриття

Заняття 2

Протигази

Заняття 3

ЗЗК

Заняття 4

Медичні засоби захисту

Заняття 6

Евакуація

Т.4 Основи рятувальних та інших невідкладних робіт

Заняття 1, 4

Рятувальні роботи

Заняття 2

ПРХС

Заняття 3

Спецобробка

VІI. Основи медико-санітарної підготовки

Т.2 Смерть, ознаки клінічної та біологічної смерті, методи оживлення потерпілих

Заняття 1, 2

Реанімація

Т.4 Надання першої допомоги при кровотечах, пораненнях, переломах та вивихах

Заняття 1

Рани

Заняття 2

Переломи

Т.5 Надання першої допомоги при опіках, відмороженнях, утопленні, отруєннях

Заняття 1

Опіки, відмороження

Заняття 2

Отруєння

 

Крім того, на основі комплектів плакатів “Досліджуючи гуманітарне право” та “Куточок цивільної оборони” (автори Міненко М. І.,

Кривонос Ю. Д., Харків,2007) створено 15 демонстрацій на тему “Досліджуючи гуманітарне право” і 11 – на тему “Основи безпеки життєдіяльності”.