Конкурсна робота. Геометрія: 3-тя чверть, 7 клас

Для якісного користування електронними освітніми ресурсами і навчальними тестами рекомендуємо встановити наступне безкоштовне програмне забезпечення. Завантажити тут...
Тема 3. ТРИКУТНИКИ

До уваги! Допоміжні файли конкурсної роботи розміщуються в правому стовпчику таблиці в клітинках, які позначені кольором, та відкриваються для перегляду в новому вікні. Кількість допоміжних файлів, яка необхідна та достатня для висвітлення роботи, визначається автором.

Тема

Трикутники

Конкурсна робота

Сума кутів трикутника, №31

Розділ 1. Постановка завдань для учня.

Розширити знання про трикутники; продовжити формувати навички роботи над теоремою; довести теорему про суму кутів трикутника, показати її пряме застосування; розвивати здатність творчого логічного мислення, інтелектуальну активність, культуру усної і письмової математичної мови.

Розділ 2. Aктуалізація:

Ми з вами вирушимо у мандрівку. Перший вид транспорту, яким ми будемо мандрувати, це потяг.

2-1. Допоміжний файл:

Актуалізація опорних знань.ppt

Розділ 3. Перевірка домашнього завдання:

Людина — невід'ємна часточка природи, тому вона повинна жити в гармонії з нею. Повсякденне життя людини, побут, професійна діяльність і все навколишнє оточення пов'язані з геометричними об'єктами. Отже, світ, що оточує нас, — це світ геометрії. А пізнавати його можна лише тоді, коли ми будемо помічати і зазначати різні особливості геометричних фігур. До вивчення властивостей геометричних фігур треба ставитися дуже серйозно, адже незнання їх може призвести до непоправних наслідків.

3-1. Допоміжний файл:

Перевірка домашнього завдання.ppt

Розділ 4. Пояснення нового матеріалу:

Ми з вами приїхали в місто.

4-1. Допоміжний файл:

Ребус.ppt

4-2. Допоміжний файл:

Пояснення нового матеріалу.ppt

Розділ 5. Закріплення нового матеріалу:

Для подальшої подорожі країною, нам потрібно розв’язати усні і письмові вправи.

5-1. Допоміжний файл:

Закріплення нового матеріалу.ppt

Розділ 6. Формування навичок практичного використання:

Ми знову на березі моря, що сісти на корабель і продовжити мандрівку, нам потрібно розв’язати задачу практичного змісту.

6-1. Допоміжний файл:

Формування навичок практичного використання.ppt

Розділ 7. Додаткові елементи (кросворд, гра, тощо):

Ребус

7-1. Допоміжний файл:

Ребус.ppt

Розділ 8. Контроль засвоєння матеріалу:

Мандрівка завершується і щоб повернутися назад потрібно дати відповіді на питання:

 8-1. Допоміжний файл: Контроль засвоєння нового матеріалу.ppsx

9. Методичні рекомендації:

 

10. Пояснення щодо програмного забезпечення:

 

11. Список джерел, які використані:

 

12. Автор

Лемешко Лариса Станіславівна

13. Посада

вчитель математики

14. Освітня установа

Cпеціалізована природничо-математична школа І-ІІІ ступенів № 16 ім. М.О. Кириленка м. Білої Церкви


Повернутися до розділу Публікація

Повернутися на головну сторінку