Конкурсна робота. Всесвітня історія: 3-тя чверть, 7 клас

Для якісного користування електронними освітніми ресурсами і навчальними тестами рекомендуємо встановити наступне безкоштовне програмне забезпечення. Завантажити тут...
Тема 5. КУЛЬТУРА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ В V—XV ст.

До уваги! Допоміжні файли конкурсної роботи розміщуються в правому стовпчику таблиці в клітинках, які позначені кольором, та відкриваються для перегляду в новому вікні. Кількість допоміжних файлів, яка необхідна та достатня для висвітлення роботи, визначається автором.

Тема

Тема3. Європа. Візантія. Арабський світ.

Конкурсна робота

Скандинавія. Урок№19.

Розділ 1. Постановка завдань для учня.

Мета уроку: Сформувати уявлення про життя, побут та культуру скандинав¬ських народів; створити умови для розуміння причин походів ві¬кінгів; розглянути скандинавські держави у XII—XIII ст.; установити зв'язок між зовнішніми та внутрішніми чинниками в розвитку дер¬жави; охарактеризувати взаємовплив завойовників та підкорених народів; розвинути вміння порівнювати скандинавські держави та висловлювати власну думку щодо значення походів вікінгів.

Розділ 2. Aктуалізація:

Бесіда за питаннями

2-1. Допоміжний файл:

Актуалізація.doc

Розділ 3. Перевірка домашнього завдання:

Історичний диктант

3-1. Допоміжний файл:

Перевірка домашнього завдання.doc

Розділ 4. Пояснення нового матеріалу:

План

4-1. Допоміжний файл:

Скандинавія.ppt

4-2. Допоміжний файл:

Вивчення нового матеріалу.doc

Розділ 5. Закріплення нового матеріалу:

Історичний диктант

5-1. Допоміжний файл:

Закріплення нового матеріалу.doc

Розділ 6. Формування навичок практичного використання:

Робота з історичною картою

6-1. Допоміжний файл:

Карта.doc

Розділ 7. Додаткові елементи (кросворд, гра, тощо):

Кросворд, гра

7-1. Допоміжний файл:

Кросворд.xls

7-2. Допоміжний файл:

Гра.doc

Розділ 8. Контроль засвоєння матеріалу:

тести

8-1. Допоміжний файл:

Тести.xls

12. Автор

Луговий Віктор Валерійович

13. Посада

вчитель історії та права

14. Освітня установа

Миколаївська ЗШ І-ІІ ст.


Повернутися до розділу Публікація

Повернутися на головну сторінку