Конкурсна робота. Хімія: 3-тя чверть, 7 клас

Для якісного користування електронними освітніми ресурсами і навчальними тестами рекомендуємо встановити наступне безкоштовне програмне забезпечення. Завантажити тут...
Тема 2. Прості речовини: метали і неметали

До уваги! Допоміжні файли конкурсної роботи розміщуються в правому стовпчику таблиці в клітинках, які позначені кольором, та відкриваються для перегляду в новому вікні. Кількість допоміжних файлів, яка необхідна та достатня для висвітлення роботи, визначається автором.

Тема

Прості речовини: метали і неметали

Конкурсна робота

Тема: Хімічні властивості кисню. Реакція сполучення. Поняття про окиснення і горіння.

Розділ 1. Постановка завдань для учня.

Закріпити й узагальнити знання учнів про хімічні властивості кисню й методи його одержання; дати знання про реакції сполучення; сформувати поняття про окиснення й горіння; продовжити формування навичок складання рівнянь хімічних реакцій і здійснення за ними розрахунків.

Розділ 2. Aктуалізація:

 З метою актуалізації знань, використовується прийом – розумова розминка, яка дає змогу вчителю миттєво оцінити підготовку класу та налаштувати дітей на розумову діяльність. Повідомлення теми уроку та задач уроку проводиться за допомогою слайда на екрані монітора, виконаного в програмі Microsoft Office Power Point, що допомагає учням візуально сприймати завдання уроку (слайд 1).

2-1. Допоміжний файл:

kisen.ppsm

Розділ 3. Перевірка домашнього завдання:

 Перевірка домашнього завдання проводиться з опорою на слайди 2-5. Учні  згадують поняття «хімічний елемент», «проста речовина», положення в періодичній системі Оксигену, його відносну атомну масу, валентність, розповсюдження у природі у складі різноманітних сполук, основні способи добування кисню.(докладніше дивись конспект уроку)

  3-1. Допоміжний файл: lesson h_m_chn_ vlastivost_ kisnyu.doc 
  3-2. Допоміжний файл: KMnO4.avi
  3-3. Допоміжний файл:  P_O2.avi

Розділ 4. Пояснення нового матеріалу:

В процесі вивчення нового матеріалу застосовуються інтерактивні методи. Проводяться індивідуальні і колективні форми роботи. Використовуються такі педагогічні прийоми, як демонстрація відео-дослідів, групова робота «Знайди спільні ознаки хімічних перетворень» Новий матеріал подається у вигляді мультимедійної презентації (слайди 7-15) 

Розділ 5. Закріплення нового матеріалу:

 Закріплення нового матеріалу проводиться в вигляді самостійній роботи учнів (слайд 16). В залежності від того наскільки швидко виконуються перевірочні завдання, вчитель може коригувати час відведений на їх виконання, залишивши частину завдань, як домашню роботу. 

Розділ 6. Формування навичок практичного використання:

 Учні часто знаходять мотивацію до навчання у значимості об’єкту вивчення. Тому вчитель обов’язково розповідає про значення кисню (слайд 17-18)

Розділ 7. Додаткові елементи (кросворд, гра, тощо):

 Пошук відповідей на запитання кросворду створить сприятливу психологічну атмосферу в класі і допоможе відпочити.

7-1. Допоміжний файл:

krosvord kartka.jpg

7-2. Допоміжний файл:

krosvord v_dpov_d_.jpg

Розділ 8. Контроль засвоєння матеріалу:

 Для контролю засвоєння матеріалу вчитель пропонує учням дати усні відповіді на запитання (слайд 19). Правильність оцінюється за слайдом 20. Диференційоване домашнє завдання дає учням свободу вибору, спонукає до самоосвіти.

9. Методичні рекомендації:

metodichn_ rekomendats__.doc

10. Пояснення щодо програмного забезпечення:

zabezpechennya.doc

11. Список джерел, які використані:

dzherela.doc

12. Автор

Лелеко Валентина Георгіївна

13. Посада

учитель хімії

14. Освітня установа

Харківський ліцей № 149 Харківської міської ради Харківської області


Повернутися до розділу Публікація

Повернутися на головну сторінку